Kuka näistä olisi poikasi morsian, jos saisit päättää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pojan pituusennuste 170 cm (minä oon 160 ja mies 175) joten toi Melissa vois olla aika koominen poikani rinnalla :D Tai no, onhan niitä rikkaita pulleita vanhoja miehiäkin joilla itseään päätä pidemmät "Melissamaiset" blondit kainalossa. Heh.

Salla voisi sopia. Omakin poikani hekkä ja syvällinen, toisaalta hänessä on myös räväkämpi ja menevämpi puoli joten tiiä sit. Onneks ei tarvii valita.

Noilla kuvauksilla kaikki ehdokkaat omalla tavallaan hyviä!

On myös ominaisuuksia, joita en poikani morsiamelta toivoisi, mutta niitä ei tuossa listalla mainittu olevan kenelläkään. Ei-toivottavia ominaisuuksia olisivat esimerkiksi päihderiippuvuus (tupakointi, huumeet) tai aiempien poikaystävien suuri lukumäärä.

Tietysti sen, josta poikani tykkäisi. Kun ei sitä poikaakaan vielä ole, niin tämä on ihan kuvitelmaa, mutta:

Kuka tahansa paitsi Annika. Jos poika yhtään perii vanhempiensa luonnetta, tuskin voisi elää kovin auvoisasti tuulella käyvän naisen kanssa ("pippurinen, kiihkeä, temperamenttinen, terhakka ja spontaani").

Jos nuo on lukioikäisiä = teini-ikäisiä tyttöjä, niin tuskinpa se teinipojan seurustelukumppani on vielä "morsian" eli ihan sama minkälaisen tytön kanssa poika seurustelee, jos on kyse about ekasta tyttöystävästä... siinäpähän oppii jotain naisista :D

Maria voisi olla miniänä helpoin. Hänestä voisi olla jopa iloa.
Annika saattaisi jossain vaiheessa hankkiutua hankalaksi, joten ei häntä ;)) Annikan kanssa mulla ei itselläni varmasti muutenkaan juur synkkaisia joten saattaisin vähän kiristellä hampaitani jos poitsu hänet ottaisi.

Yhteistyössä