Kuka oli Rammsteinin keikalla Tampereella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ich Will
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ich Will

Vieras
Mä olin lauantaina ja oli kyllä mieletön keikka! Ensimmäistä kertaa olin Rammsteinin keikalla ja menisin kyllä toistekin jos vain on mahdollista. Vähän kyllä houkuttelisi ensi kesän Tallinnan keikka. :D

Ihan sama mitä mieltä jotkut on tuosta bändistä. Mä tykkään ja se on mun asiani. :cool: Kuuntelen monenlaista musiikkia, mutta on myös esiintyjiä joista en pidä, mutta en silti ala heitä ja heidän fanejaan haukkumaan.

Ai niin Rammsteinin kitaristi Richard Kruspe on kyllä aika herkku. :love::whistle:

On varmaan surkeaa olla köyhä luuseri. Osanottoni.
En ole köyhä luuseri vaan ihan töissä käyvä ihminen joka miettii kuitenkin onko järkeä maksaa esim. 500€ kahdesta hotelliyöstä, laivamatkoista n.150€, Suomessa automatka yli 300km:n päästä, kaksi keikkalippua n.160€. Päälle sitten vielä ruokailut. Kun tuolla rahalla voi päästä kyllä ihan lentämällä vähän kauemmas.

Tässä on kuitenkin melkein vuosi aikaa säästää rahaa ensi vuoden reissua varten, on se reissu sitten tuo Tallinnaan tai mihin vain. Keikkalippujen osalta vain pitää tietää ajoissa ettei ehdi mennä kaikki liput.

Jos olisi köyhä, niin ei mulla olisi ollut varaa edes Tampereen keikalle. Se, että ihminen on köyhä ei tee hänestä automaattisesti luuseria. Sun kommentti kyllä teki susta luuserin ja henkisesti köyhän. Nyt jäämme odottamaan sun seuraavaa fiksua kommenttia. :ROFLMAO::ROFLMAO:

En ole köyhä luuseri vaan ihan töissä käyvä ihminen joka miettii kuitenkin onko järkeä maksaa esim. 500€ kahdesta hotelliyöstä, laivamatkoista n.150€, Suomessa automatka yli 300km:n päästä, kaksi keikkalippua n.160€. Päälle sitten vielä ruokailut. Kun tuolla rahalla voi päästä kyllä ihan lentämällä vähän kauemmas.

Tässä on kuitenkin melkein vuosi aikaa säästää rahaa ensi vuoden reissua varten, on se reissu sitten tuo Tallinnaan tai mihin vain. Keikkalippujen osalta vain pitää tietää ajoissa ettei ehdi mennä kaikki liput.

Jos olisi köyhä, niin ei mulla olisi ollut varaa edes Tampereen keikalle. Se, että ihminen on köyhä ei tee hänestä automaattisesti luuseria. Sun kommentti kyllä teki susta luuserin ja henkisesti köyhän. Nyt jäämme odottamaan sun seuraavaa fiksua kommenttia. :ROFLMAO::ROFLMAO:
Siis Helsingistä Tallinnaan pääsee kympillä ja toisella takas

Vähän vajaa 700€ oli tallinkin kautta koko paketti maanantaista keskiviikkoon. Sisälsi myös keikkaliput.

Hotelli, laivamatkat ja keikkaliput hankittuna. :love: Lisäksi ostin lipun miehelle synttärilahjaksi. Tulee yllätyksenä hänelle kun en ole mitään hänelle puhunut tästä.

Yhteistyössä