Kuka oli se englantilainen ennustaja/selvännäkijä 30-luvulla, joka näki kaikkea, mikä toteutui oikeasti? Mm. 2012 tulee maailmanloppu.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 2012
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja 2012:
Kukas se oli? Oliko se joku Edward G....Osasi nähdä tulevaisuuden ja osasi parantaa nykymenetelmillä sairaita, oli ihan ihmetyyppi. Sanoi, että 2012 maapallon pohjois- ja etelänavat siirtyvät, aiheuttavat akselin kallistumisen ja mm. koko Pohjois-Eurooppa jää veden alle ihan hetkessä. Ja että maailma ei tule olemaan 2012 sama paikka, minä me sen tunnemme. Myös Inkojen kalenteri päättyy 20.12.2012. Hän myös osasi nimetä kaikki paavit oikein. Nykyinen paavi on toiseksi viimeinen...

Ehkäpä kysessä on Edward Casey. Maailmanloppun on on vielä aikaa..
yli 1007 vuotta (maraskuusta 2009 lähtien). Jotakin muuta tapahtuu aivan varmasti, muttei maailmanloppua. Book of Reveletion

Alkuperäinen kirjoittaja Miettijä:
20.12.2012 maapallo ja aurinkokuntamme kohtaa mitä tod. näkösemmin loppunsa. Koska on jo todistettu ja tutkittu, että aurinkokuntamme menee meidän linnunradan keskustan läpi tuona päivänä. Sillein aika koomista, että inkat ja muutama muu heppu on jo sen huomannut. Tosin tästä aiheesta ei löydy paljoakaan todisteita tai väitteitä, sillä muuten olisi yleinen paniikki planeetallamme.

Voitte te nauraa minulle. Mutta tää on vaan se tosia asia, että nyt eletään jännittäviä aikoja.

Tuon voi ihan vaan todistaa vääräksi katsomalla kiikareilla tähtitaivaalle.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Ei olis pitäny lukea tätä... Mua ahdistaa ihan hirveesti, vaikka tiiän et kuolema voi tulla koska vaan. lapseni puolesta pelkään-
Missä on se Jumala, joka antaisi minullekin voimaa ja uskoa luottaa siihen, että kuolema ei ole kaiken loppu vaan jossain on taivas. Ja pääsenkö minä sinne koskaan, kun olen julkisen imagoni takia Jumalan niin usein kieltänyt. Salaa häneen uskon kyllä, mutta minulta puuttuu kyky uskoa kaikki huoleni Herran huomaan.

Room. k. Luku 10:9-9-11 " Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot, sydämessäsi, että jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut; 10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. 11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään,joka häneen uskoo joudu häpeään"

Jotenkin tuli nämä ennustukset mieleen, kun tämän luin... http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/191316.shtml
Kieltämättä hieman pelottaa, mitä on tulossa... Ei varmaan passaa aatella liikaa...

Ei nyt hemmetti naiset!
Jos yhtään viitsisitte lukea luotettavia lähteitä, tietäisitte että napojen vaihtuminen (pole shift) on täysin mahdotonta, puhumattakaan että tapahtuisi päivässä. Maapallon magneettikenttien navat sen sijaan vaihtuvat tietyin aikavälein, se on täysin luonnollista eikä siitä mitään maailmanloppua tule. Magneettikenttien napojen vaihtumisaika on muutama satatuhatta vuotta. Myöskään mitään Nibirua, Planeetta X:sää ei ole olemassa. Jos Jupiterin kokoinen planeetta olisi tulossa aurinkokuntaamme meitä uhkaamaan kahden vuoden päästä, se olisi huomattu kymmenien tuhansien harrastelijoiden toimesta. Sikäli kun joku aina väittää, että hallitukset salailevat tämän planeetan olemassaolon.

Planeetat, aurinko, linnunrata ja mitä vielä eivät myöskään asetu mihinkään linjaan 21.12.2012. Jollain on taas mennyt puurot ja vellit planeettojen konjuktion kanssa sekaisin.

Miksi mayojen kalenterin päättyminen tarkoittaisi maailmanloppua? Loppuuhan minunkin kännykkäni kalenteri vuoteen 2073, enkä oleta sen tarkoittavan maailmanloppua.

Maailmanloppua on ennustettu tuhansia kertoja, ja aina on oltu väärässä. Tässä http://www.abhota.info/end5.htm on pelkästään tällä vuosituhannella ennustetut.

Tässä linkissä on NASA:n tutkijan vastauksia kysymyksiin aiheista Planet X ja 2012. Lukekaa hyvät ihmiset.
http://astrobiology.nasa.gov/ask-an-astrobiologist/intro/nibiru-and-doomsday-2012-questions-and-answers

Mitä ovat nuo ylöstempaukset, joita ennustetaan täällä: http://www.ilmatar.net/~np/misc/maailmanloppu.html ?

Ja jos tuo maailmanloppu/ihme uudistuminen tulisi, tarkottaisiko se sitä, että me nykyiset ihmiset kuolemme ja meidän tilallemme tulee uudet uudenlaiset ihmiset vai että me koemme jonkun uudistumisen ja elämä jatkuu muutoin samaan tapaan kuin nykyään?

Miten näissä keskusteluissa keksitään aina vetää Mayakalenterin loppuminen mukaan. Hieman asiaan perehtymällä selviäisi, että mayakalenterissa on käytössä baktunit eli se on 395 vuoden jakso. Näitä on käytössä 13 ja viimeinen baktuni osuu tosiaankin 21. tai 23.12.2012. Mutta sen jälkeen alkaa uusi pitkänlaskun kierros, eli seuraavat 13 baktunia.

Tulvia, maanjäristyksia ja tulivuoren purkauksia nyt on aina ollut ja tulee varmaan olemaankin.

Klassinen ennustaja taas kerran, kaikki on ennustettu jälkikäteen tehdyn tulkinnan mukaan oikein :D

Jokainen joka pelkää maailmanloppua voi antaa omaisuutensa minulle 2012 kesällä.

olla joskus nähty tai aavistettu. Toiset ovat tietysti lahjakkaampia siinä. Minä näen ihmisten sisäelimet ihon läpi jos on tarvis:-) En kuitenkaan, tietenkään, koko ajan. Nuo profeetat kuten Nostradamus ovat kyllä aika vahvoja näkijöitä, kertakaikkiaan. Ovat nähneet vuosisatoja eteenpäin.
Tämän olevan vuoden ja pvm 21.12.12 katsoisin siten, että minkälaisen todellisuuden itse kukin haluaa luoda itselleen. Uhka vai mahdollisuus? Luomme kai itse oman tulevaisuutemme? Eikö tämä jo koulussakin opetettu;-)(ai ei vai) No, niin se kuitenkin on..

medium_bullshit_detector4.jpg

Mutta ihan mielenkiinnosta - uskooko yksikään ateisti näihin 2012-maailmanloppuihin? Itse en ole vielä tavannut.

Nostradamus myös ennusti kolmannen maailmansodan alkavan persiasta vuonna 2012. Ja mitäs nyt iranin suunnalla onkaan meneillään. Alkaa usan venäjän ja brittien laivastot olla törmäyskurssilla. Mielenkiintoista.

[QUOTE="jjj";25598933]Nostradamus myös ennusti kolmannen maailmansodan alkavan persiasta vuonna 2012. Ja mitäs nyt iranin suunnalla onkaan meneillään. Alkaa usan venäjän ja brittien laivastot olla törmäyskurssilla. Mielenkiintoista.[/QUOTE]

Ja mistähän tämä ennustus nimenomaan vuodelle 2012 olisi tarkistettavissa? Olen erityisen kiinnostunut sellaisista ennustuksista, jotka ovat tarkkoja (mielellään numeroiden kera ;) ) ja siten todennettavissa. Etenkin jos tälle vuodelle joku on, niin aina parempi, sehän selviää nopeasti. (No, maailmansotaa en nyt silti toivo.)

[QUOTE="eikka";22944767]Ei nyt hemmetti naiset!
Jos yhtään viitsisitte lukea luotettavia lähteitä, tietäisitte että napojen vaihtuminen (pole shift) on täysin mahdotonta.

[/QUOTE]

Hmnn... Kannattaisi kyllä kertoa planeetta maalle tuo :|
Napojen vaihtuminen kun on tapahtunut maapallon historiassa..

Vai onko sinulla teoria miksi se ei enää voisi tapahtua?

Vähän niinkuin poliitikoilla on teorioita miksi pankkikriisejä ei voi enää tapahtua tai miksi tsernobylin kaltainen ydinvoimalaonnettomuus ei voi enää toistamiseen tapahtua. ;)

Hmnn... Kannattaisi kyllä kertoa planeetta maalle tuo :|
Napojen vaihtuminen kun on tapahtunut maapallon historiassa..

Vai onko sinulla teoria miksi se ei enää voisi tapahtua?

Vähän niinkuin poliitikoilla on teorioita miksi pankkikriisejä ei voi enää tapahtua tai miksi tsernobylin kaltainen ydinvoimalaonnettomuus ei voi enää toistamiseen tapahtua. ;)

Tässä ketjussa puhutaan välillä magneettikentän suunnan muutoksesta ja välillä pyörimisakselin järkkymisestä ja kumpaakin nimitetään napojenvaihtumiseksi.

eikan tiedoksi katsopa googlesga maan magneettikenttien vaihtuminen pohjoisen navan viisari menee koko ajan siperiaan päin on mm eräs uutinen jossa lentokoneen laskeutuminen menis 3 % pieleen kentältä ovat joutuneet maalausta ja alustaa korjaamaan katso uutiset ei siihen satojatuhansia vuosia mene se tapahtuu juuri nyt ja edelleen kulkee itäänpäin joten on jo tapahtunut ja täs ootellaan ettei pahempaa tapahtuis vaan
kun asioita tapahtuu niitä tapahtuu esim kouvolan alueella on väliaikana marraskuu-maaliskuu 2012 jo 80 krt maa järissyt

Yhteistyössä