I
ihmettelee
Vieras
Toisessa ketjussa puhutaan rivipalstalaisista ja samassa yhteydessä mainitaan että he eivät ole niitä kaikkien tuntemia palstalaisia. Keitä ovat kaikkien tuntemat palstalaiset?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Hyytis , Ruusa
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Jos alkaa olla viestejä yli 50 000, niin silloin varmaan aika moni jo "tuntee".
On ollut pidemmän aikaa - varmaan jo about pari kuukautta - poissa aktiivisesta palstailusta.Alkuperäinen kirjoittaja jojo:Usein NinaTT luetellaan noissa tunnettujen listoissa, häneen mä en ole sattunut silti koskaan täällä törmäämään
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Jos alkaa olla viestejä yli 50 000, niin silloin varmaan aika moni jo "tuntee".
Alkuperäinen kirjoittaja sisar puoliQ:Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:Jos alkaa olla viestejä yli 50 000, niin silloin varmaan aika moni jo "tuntee".
damn! mulla on sinne vielä pitkälti matkaa..mutta sinnikkäästi, sinnikkäästi.elämälläni on tarkoitus ja se on kaksplus palstajulkisuus! :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:Käyn täällä päivittäin ja en oo koskaan törmänny teenlitkuun....:/ mikä tai kuka, eimitään hajua
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Keittis
Jätkä
Savanna
BKM
Åbo
Tytsi-89
Bw
Vispilä
Fjonga
Borkku
Päätön
Timppa
Merra Majuri
Rane (ja sen kaikki sivupersoonat)
Ruusa
Hyytis
Teenlitku
Rukoilijasirkka
Nina TT
Nämä mulle tulee mieleen...varmasti on lisääkin ja jokunen tuosta saattaa olla jollekin tuntemattomamapi vaikka mä muistankin ko hahmon hyvin.
:flower:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mut ainakin tuntee noin 50 palstailijaa myös irl. Joten tunnustaudun yli 8 vuoden palstailuni jälkeen "tunnetuksi"![]()