Kuka on nähnyt tän Van Helsing leffan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mie kävin kattomassa sen leffassa aikoinaan. Siihen aikaan oli päällä totaalinen LOTR-näyttelijäfriikkiys, joten menin katsomaan Van Helsingin ihan vaan David Wenhamin takia. :xmas: :saint:

(David Wenham esitti LOTR-leffoissa Faramiria <3 ja Van Helsingissä sitä hassua mutta ah niin ihkua pappia.)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mä oon nähnyt tän aiemminkin...

Mut miten toi on voinu tappaa ton Draculan? Joskus satoja vuosia sitten? Mä en ymmärrä :)
Heh, en hoksannut tota sun kysymystäsi. :D

Mut siis, en minäkään ihan täysin kärryillä pysynyt siinä juonessa. Varsinkaan tällä telkkarinkatsomiskerralla, kun katsoin puoliksi Myytinmurtajia siinä samalla..

Jos jaksaa lukea englantia, Wikipediasta löytyy juonikuvaus Van Helsingistä. Kuvauksesta selviää myös toi tappamishomma.

http://en.wikipedia.org/wiki/Van_Helsing_(film)

Alkuperäinen kirjoittaja Evenstar:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mä oon nähnyt tän aiemminkin...

Mut miten toi on voinu tappaa ton Draculan? Joskus satoja vuosia sitten? Mä en ymmärrä :)
Heh, en hoksannut tota sun kysymystäsi. :D

Mut siis, en minäkään ihan täysin kärryillä pysynyt siinä juonessa. Varsinkaan tällä telkkarinkatsomiskerralla, kun katsoin puoliksi Myytinmurtajia siinä samalla..

Jos jaksaa lukea englantia, Wikipediasta löytyy juonikuvaus Van Helsingistä. Kuvauksesta selviää myös toi tappamishomma.

http://en.wikipedia.org/wiki/Van_Helsing_(film)

KIITOS!

Luen mielelläni :)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Katoin vähän aikaa. Aika karsean paska.

turhaan kirjotit, sä olet niin ennalta arvattava että tuon sun vastauksen tiesi kaikki valmiiks...

Miksi helluntailainen edes katsoo elokuvia jotka ovat "saatanasta".. B)

jaa eikös tuo rakula ollukkaan transilvaaniasta :whistle:

Emminä tiedä mikä elokuva se van helsing on, mutta ilmeisesti jotain kauhua kumminkin? Pysykööt uskovaiset lestissään, turha niitten on silmille hyppiä. Katselkoot jeesusfilmejä ja semmosia. :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:

Emminä tiedä mikä elokuva se van helsing on, mutta ilmeisesti jotain kauhua kumminkin? Pysykööt uskovaiset lestissään, turha niitten on silmille hyppiä. :snotty:

turha hyppiä uskoo taikka ei :attn: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Katoin vähän aikaa. Aika karsean paska.

turhaan kirjotit, sä olet niin ennalta arvattava että tuon sun vastauksen tiesi kaikki valmiiks...

Hmm, mä en tiennyt et tää loukkaa sua. En arvannut, et se susta on niin laadukas, et vedät herneet nenään jos joku muu ei tykkää.

Yhteistyössä