Kuka on nuorin tuntemasi ihminen, joka on mennyt kihloihin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
serkku meni kihloihin 14v ja erosi pari kolme vuotta myöhemmin. olivat niin erilaisia luonteeltaan. toinen tahtoi tavata kavereita ja mennä ja toinen vain nyhjätä kotona.

Minä menin kihloihin kun olin 15 taisin siitä joku kuukausi mennä niin 16. Ja siis vieläkin sama miekkonen täällä pyörii :D Muita samanikäisenä menneitä tiedän, mutten nuorempia.

Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:
Alkuperäinen kirjoittaja Milla:
Koulukaveri meni kihloihin 12v. Oli sormukset ja kaikki. :D Ei se sitten kestänyt. Taisivat erota muutaman viikon jälkeen. :D

Söpöä :D

Ihana, mites ei tainnu olla virallinen kun eikö ripari pidä käydä eka. vai onkohan toi joku mun kuvitelma vaan... Yläasteella 9 meni pari kaveria kihloihin toiset oli 7 vuotta yhdessä toiset eros vuoden päästä.

ite olin 17v, yhdessä ollaan edelleen ja naimisisskin jo kymmenettä vuotta. siskolikka meni kans saman ikäsenä.

nuorin mitä tiedän oli yks kaverin serkku. meni joskus 15-16-vuotiaana kihloihin turkkilaisen lomaromanssinsa kanssa, matkusti toistamiseen turkkiin niin siellä koko suku jo suunnitteli heidän häitään. tyttö vähän pelästy ja (onneksi ) purki kihlauksensa. onneksi pääse ehjänä takasin suomeen. :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Koulukaveri meni kihloihin 12v. Oli sormukset ja kaikki. :D Ei se sitten kestänyt. Taisivat erota muutaman viikon jälkeen. :D

:D Voi luoja! Mitäs kaverin vanhemmat tästä kihlauksesta olivat mieltä? :D

Tytöllä oli vähän huonot kotiolot ja taisi äiti olla vain ylpeä tytön kihloihin menosta. :/ Ei oikein äitinsä tajunnut, että tyttö oli oikeasti vielä ihan lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:

Söpöä :D

Ihana, mites ei tainnu olla virallinen kun eikö ripari pidä käydä eka. vai onkohan toi joku mun kuvitelma vaan... Yläasteella 9 meni pari kaveria kihloihin toiset oli 7 vuotta yhdessä toiset eros vuoden päästä.

Eihän kihloissa olo ole muutenkaan mitenkään virallinen asia. Ei siis merkitse juridisesti mitään..

Yhteistyössä