Kuka on se oikea??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MiuMiu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MiuMiu"

Vieras
Pistänyt viime aikoina mietityttämään asia. Mulla oli pitkä suhde yli 6v, erittäin vaikea ja myrskyisä. Erosta nyt muutama vuosi. Olin mieheen päättömän rakastunut, kemiat pelas todella hyvin. Vieläkin tavallensa harmittaa että mies ei ollut sitoutumiskykyinen. Ehkä rakastan häntä vielä, en tiedä.

Mutta nyt haluaisin jo uuden suhteen ja olenkin viehtynyt useista miehistä, eteneminen ehkä hieman takkuilee kun en pysty antaa vain menemään vaikka toisesta pitäisinkin. Olen vähän niinkuin lukossa. Mietein että kykenenkö enää tuntemaan palavaa ihastumisen tunnetta, vai onko mun ihastumiset enää vain tuota viehtymistä ja siitä hiljalleen katotaan mitä syntyy.

Harmittaa kun hetki sitten tapasin meinaa mukavan miehen jolla oli arvot kohdallaan ja häneen kerkesin jo tykästymään. Mutta hän kai koki että kaiken olisi pitänyt olla heti palavaa tunnetta. Että kun olin varovainen ja epävarma hänen tunteistaan, niin koki ettei siitä tule mitään. No hän ei selvästikkään ollut minua varten. Mut ajatteleeko kaikki että tunne on heti palavaa, jos kyseessä on oikea ihminen?

Ihmisestä riippuu miten varovaisesti etenee, menneisyyden traumat voivat jarruttaa. Kyllä mäkin etenen aika nopeasti ja haluan sitä toiseltakin. Jos on varma tunteistaan heti, todennäköisemmin ne kestävätkin. Itse ainakin koen niin. Joskus vaan kolahtaa ja kunnolla. Nykyisen kanssa seurusteltiin viikko ennen yhteen muuttamista :) kesällä sitten naimisiin vuoden seurustelun jälkeen. Voimakas tunne on kestänyt ja vahvistunut. Kyllä tämä on se oikea.

No joo, uskon minäkin, että eka kierroksella ja ilman lapsia voi edetä nopeasti. Sulaa idioottimaisuutta on toisella tai kolmannella kierroksella edetä nopeasti. Kyllä pitääkin miettiä. Pitää miettiä. Ei mitään järkeä ole mennä realitetteja miettimättä suhteeseen.

Yhteistyössä