Alkuperäinen kirjoittaja Feministit alas!:sama asia kuin KOTIÄITIYS? Kotiäitiys on noloa , jos se kestää pidempään kuin lapsi 3v.Naisena olo on niin paljon muutakin kuin äitiys ja äitiys on niin paljon muutakin kuin kotiäitiys. Äiti on hyvä vaikka tekee uraa, rahaa, kouluttautuu ja on älykäs! Ura äidit kapinaan!!!!!!!!!!!!!!
Luuseri naiset on kotiäitejä pitkään!
Jollakin taitaa olla kriisi päällä