H
Häh?
Vieras
En tajua, kuinka lasten hoitoa voi verrata työksi vaikka olisi kotona kotiäitinä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja POMO:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Nykyään lapset voi henkisesti huonommin kuin ennen, ja osasyy voi olla väistämättä se ettei lasten kanssa olla tarpeeksi eikä anneta heille aikaa.
Mutta 70-luvulla oli ihan yleistä, että lapset vietiin hoitoon puolivuotiaina, kun äiti palasi työelämään. Näitä huonovointisia nykylapsia sen sijaan on hoidettu kotona pidempään, koska äitiysloma on pidempi ja sen lisäksi suuri osa jää vielä hoitovapaallekin edes joksikin aikaa...
Nykyajan vanhemmat ovat luusereit, jotka välttelee vastuuta ja työntekoa.Näistä kasvaa näitä huonovointisia lapsia. Ei uravanhemmista joilla varaa tehdä hieman töitä ja olla sopivasti kotona.Eli kokonaisuus kunnossa.
Lasten hoitaminen on työntekoa. Ehkä sinulla ei ole siitä kokemusta vielä. (lapset mummolassa viikonoppuna ja lomilla tai ei lapsia ollenkaan tai vain yksi).
LASTEN HOITAMINEN ON TYÖN TEKOA NIILLE JOTKA SITÄ AMMATIKSEEN TEKEVÄT JA OVAT SIIHEN KOULUTTAUTUNEET. MUTTA ÄITIYS EI OLE TYÖTÄ. KUULLOSTAA KAMALELLE!!!!!!!!!!!!!!!
Kyllä lasten hoitaminen on työtä.
En ymmärrä vaikka olen kotiäitinä ollut 11vuotta. Minulle lastenhoito on normaalia perhe elämää, jossa huolehdin lasteni tarpeista mutta saan olla ajoittain itsekäs. Työnteosta minulla on toisenlainen kuva.