V
vieras
Vieras
Onko vaihtanut nikkiä vai uusi tyyppi? Kerro vähän itsestäsi ja miksi sulla noin paljon asiaa joka päivä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Ap aloittaa itsestään ensin.
Kuka olet,miksi käyt täällä,miksi teet niin paljon aloituksia?Minkä ikäinen olet,missä asut?
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ihanaa, tää on vissiin toinen kerta kun joku tekee aloituksen mun nikillä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Ap aloittaa itsestään ensin.
Kuka olet,miksi käyt täällä,miksi teet niin paljon aloituksia?Minkä ikäinen olet,missä asut?
Ketä nyt kiinnostaa? Miksei Essie vastaa? Ei ollut pahansuopainen viesti minulta.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Ap aloittaa itsestään ensin.
Ketä nyt kiinnostaa? Miksei Essie vastaa? Ei ollut pahansuopainen viesti minulta.
Ihan voit kertoa itsestäsi myös jos utelet toisista.
Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:Niin Essie, kuka olet?![]()
Onko ap ihastunut??
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Entä jos mua ei heti huvita vastata? Jos sua oikeasti kiinnostaa niin saat luvan arvata
1. vihje: Mulla on kaksi lasta.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Entä jos mua ei heti huvita vastata? Jos sua oikeasti kiinnostaa niin saat luvan arvata
No ei se mitään, ei aina voi huvittaa. Itte en ole arvauspäällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Entä jos mua ei heti huvita vastata? Jos sua oikeasti kiinnostaa niin saat luvan arvata
No voi, eiköhän se sulle joku päivä valkene.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Entä jos mua ei heti huvita vastata? Jos sua oikeasti kiinnostaa niin saat luvan arvata
No voi, eiköhän se sulle joku päivä valkene.
Tuskin. En ole kovin välkky.
Alkuperäinen kirjoittaja nää:se on huumekoiran kaksoissisko
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja nää:se on huumekoiran kaksoissisko
Voi kun olisinkin, sit olisin varmaan nätti, pieni ja laiha... :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja nää:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja nää:se on huumekoiran kaksoissisko
Voi kun olisinkin, sit olisin varmaan nätti, pieni ja laiha... :snotty:
No entäs kaksoisveli? Tai sen varjo? Tai sen OMATUNTO.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Sisäpiirin tietoa: se on Blumen alter ego![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Ap aloittaa itsestään ensin.
Ihan voit kertoa itsestäsi myös jos utelet toisista.
Jos Essie haluaa. Sulle ei taida kuulua.
Alkuperäinen kirjoittaja nää:Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Sisäpiirin tietoa: se on Blumen alter ego![]()
huono vitsi. isla?