Olen , mutta mitaan en kadu ! Parempi kokeilla kaikenlaista nuorena , se on huomattavasti hankalampaa vanhana 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sitä saa mitä tilaa:Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:mä olen..välillä vähän liiankin raisuissa merkeissä..ja nyt mietin että toivottavasti mun lapset ei saa ikinä tietää millanen hunsvotti äiti on joskus olluttuntuuko teistä ikinä että jotkut ihmiset ei ymmärrä että perheen myötä voi ihminen rauhottua ja aikuistua? pitääkö koko loppuikänsä märehtiä niitä virheitä, joita on joskus teininä hölmöyksissään tehnyt, vain siksi että ihmiset eivät ANNA sinun unohtaa? :/
Hurjaa nuoruutta? Nuoruus alkaa kun lapsuus loppuu, mutta milloin se tapahtuu... Minusta nuoruus alkaa siinä parikymppisenä. Nuoruuteni ei ollut hurja, mutta sinä olet ehtinyt hillua nähtävästi paljon. Olet saanut jo kaksikymppisenä lapsenkin.
Ei ihme että saat vielä kuulla mokistasi, eihän niistä ole vielä edes paljon aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sitä saa mitä tilaa:Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:mä olen..välillä vähän liiankin raisuissa merkeissä..ja nyt mietin että toivottavasti mun lapset ei saa ikinä tietää millanen hunsvotti äiti on joskus olluttuntuuko teistä ikinä että jotkut ihmiset ei ymmärrä että perheen myötä voi ihminen rauhottua ja aikuistua? pitääkö koko loppuikänsä märehtiä niitä virheitä, joita on joskus teininä hölmöyksissään tehnyt, vain siksi että ihmiset eivät ANNA sinun unohtaa? :/
Hurjaa nuoruutta? Nuoruus alkaa kun lapsuus loppuu, mutta milloin se tapahtuu... Minusta nuoruus alkaa siinä parikymppisenä. Nuoruuteni ei ollut hurja, mutta sinä olet ehtinyt hillua nähtävästi paljon. Olet saanut jo kaksikymppisenä lapsenkin.
Ei ihme että saat vielä kuulla mokistasi, eihän niistä ole vielä edes paljon aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja sitä saa mitä tilaa:Hurjaa nuoruutta? Nuoruus alkaa kun lapsuus loppuu, mutta milloin se tapahtuu... Minusta nuoruus alkaa siinä parikymppisenä. Nuoruuteni ei ollut hurja, mutta sinä olet ehtinyt hillua nähtävästi paljon. Olet saanut jo kaksikymppisenä lapsenkin.
mitenkähän mä saisin taottua päähäni että ei menneitä kannata murehtia? nyt on asiat tosi hyvin,enkä jaksais antaa joidenkin monen vuoden takaisten juttujen vaikuttaa mun elämään. onko ylipäätään normaalia potea jotain neljä vuotta kestävää moraalista krapulaa?
Olen , mutta mitaan en kadu ! Parempi kokeilla kaikenlaista nuorena , se on huomattavasti hankalampaa vanhana![]()