"Kuka opettaa pojan käymään puskapissillä?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aijai, eivät ne pojat voi mitenkään oppia käymään puskapissillä, ellei sen opettaja ole nimenomaan mies! Samoin masturbointia ja yhdyntääkin voi opettaa miehelle vain mies, kun eihän se nainen pysty mitenkään asiassa auttamaan, kun hänellä itsellään on väärät sukupuolielimet. Nämä isättömät lapset eivät koskaan opi masturboimaankaan, kun heillä ei ole isää, joka sen kädestä pitäen opettaisi.

Oma poikani ei aluksi halunnut pissiä seisaaltaan eikä varsinkaan ulos. Se taisin olla minä, joka yllytin sitä pissailemaan puskiin ja neuvoin mitä tehdä, ei suinkaan isänsä.
En mä nyt ylipäätään ymmärrä miksi puskapissaamisen opettamiseen tarvitaan miestä. Eikö kuka tahansa voi neuvoa laskemaan housut, ottamaan kikkelin käteen ja pissaamaan?

Oma poikani ei aluksi halunnut pissiä seisaaltaan eikä varsinkaan ulos. Se taisin olla minä, joka yllytin sitä pissailemaan puskiin ja neuvoin mitä tehdä, ei suinkaan isänsä.
En mä nyt ylipäätään ymmärrä miksi puskapissaamisen opettamiseen tarvitaan miestä. Eikö kuka tahansa voi neuvoa laskemaan housut, ottamaan kikkelin käteen ja pissaamaan?

Ei tarvikaan. Minä opastin oman poikani.

• Tykkää
Reactions: AivanSama

Yhteistyössä