Kuka osais neuvoa? (alakerran juttuja.. sukupuolitauti?)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tosi nolona...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tosi nolona...

Vieras
Joo-o. Olin tyhmä, harrastin 2kk sitten suojaamatonta seksiä puolitutun kanssa. Tai no taisi olla hyväksikäyttö.. :'(
Sillä ei ollu paljoa kokemuksia, mutta sen eksä oli kova käymään vieraissa niin ei sitä tiä vaikka sillä ois joku tautikin... Sen homman jälkeen tunsin itseni tosi likaiseksi ja kutitti alapäätä. Pesin sitä sitten palmolivella pari viikkoa 3-4 kertaa viikossa, vaikka sitä ennen olen varonu käyttämästä sinne mitään pesuaineita ja järkyttämästä luonnollista tasapainoa.
Sittemmin toi alapää on ollu aika kutiseva ja valkovuotoa on ollut. Olen niin kuin märkä jatkuvasti, mutta se ei ole sitä normaalia märkää, mikä tulee kun kiihoittuu. Jotenki eri koostumus. Joka lisää sitä kutiamista. Pitäis olla koko aika olla kyhnyttämmässä. En tiä sitte onko nuo pienet haavaumat tulleet siitä kyhnytyksestä ja rapsuttamisesta vai jostain muusta. Seksikin käy jo kipeää. Viimeisen viikon aikana on muodotunut klitorikseen tosi syvä viiltomainen haava..

Osaisko joku sanoa jotain? :ashamed: siitä on niin miljoonavuotta, kun olen jotakin lukenut sukupuolitaudeista.. ei kai sitä aikunen ihminen kehtaa alkaa kyselemään mistään neuvoloistakaan...

Mitäpä jos kipittäisit lähimmälle sukupuolitautien klinikalle. Tampereella ainakin pääsee ilman mitään lähetteitä ihan vaan ovesta sisään kävelemällä... käyt testauttamassa itses niin saat tietää jos jotain on ja tarvittaessa saat hoidon. Äläkä nyt millään palmolivella ittees pese...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja luulisin:
Klamydia. Hiiva puhkeaa yleensä myös kun on sukupuolitauti.

:o apuva... Parantuuko klamydiasta?

Mul oli vastaavanlaiset oireet kun oli klamydia..lisäksi sit silmät oli kuin ois ollut silmätulehdus.. Klamydia lähtee pois kerta lääkitylsellä..

Yhteistyössä