kuka osti sipsit ja lauantaipussit???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja lapsena tämän olen nähny:
sitä oppii itkemään ilman ääntä, teeskentelemään nukkuvaa. vaikka se pelko on lamaannuttanu koko vartalon... kylmähiki, uni jota ei ole, vain pelkkiä painajaisia.

tuska, pahempaa kuin mikään muu, koska isä lopettaa?

Ja kymmenienkin vuosien jälkeen hätkähdät sydän pamppaillen jos kesken unien kuulet jonkun oudon äänen! Nää traumat ei lähde ikinä! Ap, lähde lastesi takia!

Minulle riitti pelkkä tämän ketjun lukeminen silloin siihen että näin seuraavan yön painajaisia. :|
Ääniä hätkähdän aina.

Mitä olet ap tehnyt nyt lastesi hyväksi???

oma isä alko juomaan samalla tavalla. juo edelleen, eli on juonut 20 vuotta. hoitaa kyllä työt mutta alko juomaan heti töiden jälkeen. pian alkoi juomaan työmatkoilla ajaessaan (45km) me lapset kuljettiin samalla kyydillä kouluun. auta armias jos sanoit siitä juomisesta ni sai kuulla millanen oot ja miten ite käyttäydyit.
halusin mennä poliisikouluun ja mulla oli jo hakupaperitki jo hankittuna. ja voi miten mein isä sai mun pään kääntymään. ja nyt jälkeenpäin mietin että hän on vaan suojellut itseään. voi vittu suoraansanottuna et me lapset ollaan saatu kärsii mein isän alkoholismista, ei me ees tiedetä millanen ihminen se oikeesti on ku se on aina kännissä ja selvinpäin se vaan tärisee ja on ärtynyt ku tekee mieli juoda vähän kaljaa! :kieh:
sen juominen on aina etusijalla. jätti lasten juhlia ku mielummin joi kotona, ja jos tulee johonkin juhliin ni tosi nopeesti ku on kiire ryyppäämään.
äidin kanssa tappeli ja uuden naisystävänsä kanssa. oli tosi pelottavaa herätä yöllä ku kuulu kauhee meteli. erran yöl heräsin ja menin kylppäriin kattoo ku sielt kuulu kauhee meteli, ni mein isä hakkas sitä uutta naisystäväänsä märän pyyhkeen kans selkään, ku se muija oli kontallaan lattial. no ihan kännis seki ettei tainnu tajuta.
siinä lapsi vaan tuntee olevansa jossakin vastuussa vanhenpiensa teoista ja se häpeän määrä niistä vanhemmistaan ku ne örveltää jossai tai juoksee nakuna pihalla ja tappelee. koko aan sai kuulla manipulointia haukkumista, joka viikonloppu se isän uus akka karkotti meit pois kotoa. kävi sanomassa meille jotain tosi ilkeetä ja sit ku tapeltiin ni sano mein isälle et me lapset halutaan tapella ja sitten tietysti mein isä puolustaa sitä akkaas.
ELI, mä käyn terapiassa, mulla on ollu 3 vuoden masennus, mä en siedä tässä talossa kaljapulloa jos lapset on kotona (onneksi mun mies ymmärtää sen) ner lapset siis kärsii ja vanhemmilla on se vastuu siitä asiasta!!!

Yhteistyössä