kuka pääsi nauttimaan VIIME ÖISESTÄ UKKOSESTA ??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PulttiBois
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ukkosta lakkaa rakastamasta, kun asuu niin ukkosalttiilla paikalla, että lieskat tulee pistorasioista ukonilmalla ja lamput katosta poksahtelevat. Saa tosiaan aina pelätä. Siitä on ihanuus kaukana siitä salamoinnista. :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:08 Heddy-79 kirjoitti:
:wave:

Komeet oli salamat ja vettä tuli taivaan täydeltä. Vanhin poika oli aamulla ihan vihainen, kun ei oltu herätetty ihailemaan salamointia. ;)

meillä heräsi vanhempi, kävi vessassa ja meni maate takaisin.. mä ihailin ainakin tunnin :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:06 vieras kirjoitti:
Ukkosta lakkaa rakastamasta, kun asuu niin ukkosalttiilla paikalla, että lieskat tulee pistorasioista ukonilmalla ja lamput katosta poksahtelevat. Saa tosiaan aina pelätä. Siitä on ihanuus kaukana siitä salamoinnista. :(

Olen viettänyt lapsuuteni talossa johon laitettiin 3 ukkosenjohdatinta ja niistä huolimatta salamat tulivat ja menivät. Milloin pistorasioista ja milloin avaimenreijistä. Siitä huolimatta ukkonen ja salamat kiehtovat :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.05.2007 klo 09:16 ei kivaa kirjoitti:
Miksi tänne ei ikinä tule noi ukkoset? \|O \|O \|O

Hyvinkäällä asun :/

mä en kyllä muista milloin olisi tuollainen ollut helsingissä. mikkelissä saaressa ukkosia olen kesällä nähnyt mutta täällä- en muista =) hurja se jokatapauksessa oli ;)

Yhteistyössä