T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ewi. Pitääkö perustella että miksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ewi. Pitääkö perustella että miksi?
OOtko mies + mittas + mistä päin?? ITTe en oo varma haenko täältä pari suhdetta--------------->>TIedän että ainakaan päättömän kans ei olla pariutumussa??? SILlein itte en oo kenestäkään erityisemmin kiinostunut??
Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Eräs, jolla on ainakin 3 eri nimimerkkiä, jokaisella eri lapset, iät ja ammatit...![]()
Hauskaa ajanvietettä seurailla häntä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ewi. Pitääkö perustella että miksi?
OOtko mies + mittas + mistä päin?? ITTe en oo varma haenko täältä pari suhdetta--------------->>TIedän että ainakaan päättömän kans ei olla pariutumussa??? SILlein itte en oo kenestäkään erityisemmin kiinostunut??
Nainen oon, mutta voitaishan me silti tutustua...?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ewi. Pitääkö perustella että miksi?
SORI joudun lemppaa ittes----------->>EN oo lesbo seksuaali---------->>TOivon löydät vielä ittelles kauniin naisen jonka kanssa perustaa esim perhe tai pari suhde????
Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:Ewi. Pitääkö perustella että miksi?
SORI joudun lemppaa ittes----------->>EN oo lesbo seksuaali---------->>TOivon löydät vielä ittelles kauniin naisen jonka kanssa perustaa esim perhe tai pari suhde????
Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:ainakin Åbo ja opiskelijaäiti. Paljon yhteneviä mielipiteitä, ja silti joissakin asioissa ollaan aivan täysin eri ääripäissä.
Alkuperäinen kirjoittaja mie:Alkuperäinen kirjoittaja Roona82:Eräs, jolla on ainakin 3 eri nimimerkkiä, jokaisella eri lapset, iät ja ammatit...![]()
Hauskaa ajanvietettä seurailla häntä![]()
kuka? jos laitan sulle yv:tä niin kerrotko? mulla on omat epäilykseni...
Alkuperäinen kirjoittaja vakava sosiaalitapaus:Alkuperäinen kirjoittaja neiti dina:ainakin Åbo ja opiskelijaäiti. Paljon yhteneviä mielipiteitä, ja silti joissakin asioissa ollaan aivan täysin eri ääripäissä.
Tarkoitatko mua =) Meillä paljon samansuuntaisia ajatuksia ainakin.