Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:mä en oo mamma, mut bi olen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:mä en oo mamma, mut bi olen![]()
kuin myös![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ehkä bi-henkinen olen, jos otetaan se huomioon että suostun toiseen naiseen sängyssä miehen kanssa ja saatanpa hiukan hipalatakkin mutten kauheesti, mut tekeekö se musta sit edes bi:tä?
Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No ehkä bi-henkinen olen, jos otetaan se huomioon että suostun toiseen naiseen sängyssä miehen kanssa ja saatanpa hiukan hipalatakkin mutten kauheesti, mut tekeekö se musta sit edes bi:tä?
minäpä luulen että se on sellainen asia, minkä jokaisen pitää päättää itse itsestään.
Alkuperäinen kirjoittaja Barberina:Alkuperäinen kirjoittaja Taikajuoma:Alkuperäinen kirjoittaja suunapäänäpersienä:mä en oo mamma, mut bi olen![]()
kuin myös![]()
oisko nyt parempi :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja sasasi:naiset on kaunista katseltavaa, ja joskus jopa kiihottavaa...mutta en ikinä tekisi mitään naisen kanssa. paitsi pussailua..![]()
että olenko vai en...hmm.. :/![]()
![]()