Hyytävä yllätys pilttipurkissa: Katso, mistä perheenäiti järkyttyi | Ruoka | Iltalehti.fi
ja vielä kesäaikaan, kun metsät väärällään marjoja...
ja vielä kesäaikaan, kun metsät väärällään marjoja...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
eikö olisi helpompi tehdä itse kiisseliä :/
eikö olisi helpompi tehdä itse kiisseliä :/
En käsitä, metsät ja torit on täynnä tuoreita marjoja. Mut ei mun tarttekaan.
Kyllä mäki syön niitä joskus. Ja noita voidaan syöttää vanhuksille jotka syö huonosti ja tuollaanen sose on yks mikä menee alas.
En mä jaksa vaivata päätäni muitten syömisillä, syökööt mitä tahtoo. Tai no töis toki vaivaan päätäni, että huolehdin vanhusten syömisestä.
Säilöpä marjat parhaimmillaan monta päivää kisareissulla mukana ilman kylmäsäilytystä. Nyt varmaan ymmärrät paremmin?
"helpompi"? ??
Helmpompaa kuin alta 30 sentin purkki lähikaupasta?
En siltikään. Noille mössöille on kyllä vaihtoehtoja. Niissä ei kyllä ole millekään kisailijalle mitään ravitsemuksellista merkitystä. Mut kuten sanoin, niin mun ei tarttekaan.
kiisselin tekee kymmenessä minuutissa ja siitä syö monta annosta. toki helppoahan on avata purkki, mutta varmasti tulee kalliimmaksi pitemmän päälle (tai no varma en voi olla, jos siis ostaa kaupan marjoja)
Annapa vaihtoehto. Ravitsemuksellisesti samanlainen, ilman lisäaineita.![]()
]Omena, banaani tai esim TUOREET mustikat, jotka säilyy tuoreena hyvin huoneenlämmössäkin päiviä. [/B]Samalla tavalla ne voi lusikoida pakastusrasiasta. Mut helpompaahan se on ostaa vettä ja mustikkamössöä.
Ei, en tajua, ihmiset sotii senteistä, että pitäisi alkaa tekemään vaikka väkisin itse, kun kerta on mahdollista. Ei voi käyttää moista helppoa vaihtoehtoa joka oikeasti on laadultaan huomattavasti parempaa kuin esim. aika monen eines seikkailut ja karkkien mätöt.
Palsta pääsi taas leiskauttelemaan.