kuka palstamamma syöttää 5v lapselle pilttiä?? *toruu*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irski
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mäki syön niitä joskus. Ja noita voidaan syöttää vanhuksille jotka syö huonosti ja tuollaanen sose on yks mikä menee alas.

En mä jaksa vaivata päätäni muitten syömisillä, syökööt mitä tahtoo. Tai no töis toki vaivaan päätäni, että huolehdin vanhusten syömisestä.

niinpäs olikin, joo vanhuksille syötettiin meillä kanssa. (ollu näköjään niin kauan hoitovapaalla ettei muista mitä töissä tehään)
Kyllä mäki syön niitä joskus. Ja noita voidaan syöttää vanhuksille jotka syö huonosti ja tuollaanen sose on yks mikä menee alas.

En mä jaksa vaivata päätäni muitten syömisillä, syökööt mitä tahtoo. Tai no töis toki vaivaan päätäni, että huolehdin vanhusten syömisestä.

Meillä syö 9-vuotiaskin ja minä itsekin:) Ja miksi se sulkisi pois tuoreet marjat tai omatekoiset kiisselit? Noita kaikkia meillä syödään. Mutta silloin tällöin hedelmäsoseita, kun tarvitaan nopeutta, kätevyyttä tai ei ole muuta. Minusta ne ovat aivan parhaasta päästä valmisruuista.

Meillä on noita hedelmäsoseita aina kaapissa siltä varalta, ettei just sillä hetkellä välttämättä ole muuta pikaruokaa esim iltapalaksi tai välipalaksi. Ja meilläkin myös koululainen syö noita.

ja voipi olla että ko. hyytävän yllätyksen kokenut äiti antaa myöskin ihan silloin tällöin kaupan purnukoita vaan, tää aloitus olikin vaan vähän tällainen "mulla ei oo elämää ja koneellakaan ei keksi enää mitään tekemistä, no laitetaan plussalle joku mukahauska aloitus"

Ei, en tajua, ihmiset sotii senteistä, että pitäisi alkaa tekemään vaikka väkisin itse, kun kerta on mahdollista. Ei voi käyttää moista helppoa vaihtoehtoa joka oikeasti on laadultaan huomattavasti parempaa kuin esim. aika monen eines seikkailut ja karkkien mätöt.

Palsta pääsi taas leiskauttelemaan.

]Omena, banaani tai esim TUOREET mustikat, jotka säilyy tuoreena hyvin huoneenlämmössäkin päiviä. [/B]Samalla tavalla ne voi lusikoida pakastusrasiasta. Mut helpompaahan se on ostaa vettä ja mustikkamössöä.

Eivät säily. Hyvä yritys. :)

Tai no joo, jos haluaa finaalipäivänä kisata vatsapöpössä niin erinomainen vaihtoehto onkin. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
no revi ny persees siellä oikeen kunnolla. minun mielestäni ON helpompi tehdä itse kiisseli, kun sen on tehnyt miljoona kertaa elämässään. tietty pienelle lapselle ostin piltit enkä hifistellyt omilla väkisinterveellisillä päärynäsurvoksilla. enpä ois uskonu että tästäki alotuksesta joku voi oikeasti saada päähänsä, että mä nyt kuolemanvakavissani olin, kunhan vaan pistin tällaisen mukahauskan jutun ihan vaan aikani kuluksi. sori ku synnyin. saatana.
Ei, en tajua, ihmiset sotii senteistä, että pitäisi alkaa tekemään vaikka väkisin itse, kun kerta on mahdollista. Ei voi käyttää moista helppoa vaihtoehtoa joka oikeasti on laadultaan huomattavasti parempaa kuin esim. aika monen eines seikkailut ja karkkien mätöt.

Palsta pääsi taas leiskauttelemaan.

Yhteistyössä