H
hö
Vieras
No en todella pelkää. Hyö ovat ihanempia kuin monet meistä terveistä. Luonteeltaan avoimia ja ihania.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mankell:Mun 6v esikoinen pelkää vammaisia ihan hirveästi. SIis kehitysvammaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja hö:No en todella pelkää. Hyö ovat ihanempia kuin monet meistä terveistä. Luonteeltaan avoimia ja ihania.
Mä kuulun myös näihin epäluuloisiin/karttajiin. En niinkään "pelkää" sokeaa, kuroa, kädetöntä ym, vaan ennemmin henkisesti (onko oikea termi?) vammaisia. Heistä tosiaan vaikeampi nähdä onko arvaamaton, miten paljon ymmärtää jne. Kai se kuuluu ihmisen jonkinlaiseen perusluonteeseen pelätä kaikkea outoa ja erilaista.Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja2:Kysymys niille jotka pelkäätte vammaisia, pelkäättekö kaikenlaisia vammaisia? Pelkästään kehitysvammaisia vai myös muuten fyysisesti vammaisia?
Pelottaako esim. sokeus? cp vamma? Kuurous? Mykkä? Kädetön/jalaton?
Mikä heissä pelottaa, siis jos hekin pelottavat?
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Kaikki omituisesti käyttäytyvät saavat mut varautumaan, etenkin jos lasten kanssa kuljen. Aina ei tiedä onko ihminen kehitysvammainen, mielenterveysongelmainen vaiko kännissä/aineissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En. Oon pienestä pitäen tottunut vammaisiin.
Alkuperäinen kirjoittaja karppaaja2:Kysymys niille jotka pelkäätte vammaisia, pelkäättekö kaikenlaisia vammaisia? Pelkästään kehitysvammaisia vai myös muuten fyysisesti vammaisia?
Pelottaako esim. sokeus? cp vamma? Kuurous? Mykkä? Kädetön/jalaton?
Mikä heissä pelottaa, siis jos hekin pelottavat?