J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja johanna:eikö ne periydy serkuille tms? vaan menee valtiolle jos ei testamenttiä?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mäkin haluan kysyä kuka perii,jos mun isä joka kuoli ei tehnyt testamentti,niin saameko me siskon kanssa hänen asunto? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mäkin haluan kysyä kuka perii,jos mun isä joka kuoli ei tehnyt testamentti,niin saameko me siskon kanssa hänen asunto? :attn:
joo, tai äitinne jos siis naimisissa.
Alkuperäinen kirjoittaja x:Ensimmäinen perillisryhmä:
rintaperilliset ja heidän jälkeläisensä
Toinen perillisryhmä:
perittävän vanhemmat, sisarukset ja näiden jälkeläiset
Kolmas perillisryhmä:
perittävän isovanhemmat, sedät, enot ja tädit
5. Valtio
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mäkin haluan kysyä kuka perii,jos mun isä joka kuoli ei tehnyt testamentti,niin saameko me siskon kanssa hänen asunto? :attn:
puoliso ei peri
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mäkin haluan kysyä kuka perii,jos mun isä joka kuoli ei tehnyt testamentti,niin saameko me siskon kanssa hänen asunto? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mäkin haluan kysyä kuka perii,jos mun isä joka kuoli ei tehnyt testamentti,niin saameko me siskon kanssa hänen asunto? :attn:
he eivät ole naimisissa?
Alkuperäinen kirjoittaja x:hänen kannattaisi tehdä testamentti, mutta vähän vaikee tietty sellaista mennä ehdottamaan..
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Semmonen tilanne,että mun isällä on asunto,hän ei ollut naimisissa,eikä tehnyt testamenttia,avaimet on mun siskolla,hänen äiti halua että me saadaan tämä asunto,mutta miten se on mahdollista saada jos ei ole testamenttia?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:Semmonen tilanne,että mun isällä on asunto,hän ei ollut naimisissa,eikä tehnyt testamenttia,avaimet on mun siskolla,hänen äiti halua että me saadaan tämä asunto,mutta miten se on mahdollista saada jos ei ole testamenttia?
Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja hm:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:mäkin haluan kysyä kuka perii,jos mun isä joka kuoli ei tehnyt testamentti,niin saameko me siskon kanssa hänen asunto? :attn:
puoliso ei peri
kyllä yhtälailla lasten kans.