Kuka polttaisi hihansa, jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PROVO
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PROVO

Aktiivinen jäsen
31.03.2005
5 411
0
36
mies kusta lorottelisi vessassa ovet auki ???

En, tietenkään viitsi sanoa kuka niin on tehnyt :ashamed:

Ketjun lukeneena lienee pakko tunnustaa, että olen kai sitten aika tiukkapipo :ashamed: :ashamed: :xmas: :xmas: :xmas: ...se olikin ihan uusi tieto :D

Meillä mies lorottelee istuiltaan, hyvä niin että ku..... ei ole pitkin lattioita. Poika kyl pissii seisaaltaan. Meillä kyllä taitaa nykyään olla aina tuo vessan ovi kiinni kun muuten tuo 1v. on siellä aina jotain sähläämässä.

Ei palais hihat vaan jopa saattaisin riemastua!
Olisin kyllä vähintäänkin tosi yllättynyt jos noin kävis, sillä meidän perheessä mies on se, joka pitää oven visusti kiinni.
Toisin kuin vaikka mä.

no mua ei haittaa että mun mies tekee niin kun ollaan kotona..mutta mua ei ilahduta se että jos mennään anoppilaan niin anoppi kusee ovet vessaan auki ja muksu sinne sitten menee yms.sama henkilö on kyllä tunkenut kylppäriin kun olin heillä aikanaan ekaa kertaa yötä, olin suihkussa ja mies alasti siinä vieressä odottelemassa vuoroaan(onneksi mulla oli suihkukaappi kiinni,vaikka kaikkea peitä)..samoin eivät voi pukea omissa oloissaan,pakko tulla tissit paljaana anopin ja kälyn toisten eteen hyppimään...

mies laittaa kyllä oven visusti lukkoon, mutta mä itse syyllistyn tohon. olen siihen tapaan jotenki piintynyt ajan kans kun olen lasten kanssa ollut aina yksin, iin on ollu pakko jåättää ovi auki, että on saanut tarpeensa toimitettua

Alkuperäinen kirjoittaja Kaalikääryle:
En polttaisi hihojani. Kunhan vaan täysistunnolle mennessään pistää oven kiinni, että pysyy hajut vessan puolella. :D

Mutta kun mun mies paskoo ovi auki, kun on muuten liian kuuma!! Ja mun anoppi taas kulkee tissit paljaana pikareisillaan ja jopa ruokailee niin vävynsä silmien alla. Eli outoa sukua ovat tavoiltaan!

Yhteistyössä