Kuka Rollareista seurusteli 13-vuotiaan kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Radiosta kuulin, että takavuosina joku rollareista seurusteli 13-vuotiaan tytön kanssa, ja tytön äitikin oli ihan onnessaan, että kuuluisa rokkari oli valinnut hänen tyttärensä.

Alkuperäinen kirjoittaja historiaa:
Bill Wyman. Muistan jutun ihan selvästi. Joku Mandi oli se tyttö, ehkä Mandi Smith?

Mitä muuta muistat siitä? Olen itse vm.-82 enkä ole koskaan kuullut tuosta mitään radio-juttua lukuunottamatta. Onko tuo Wyman vieläkin bändissä?

Mä luin tosta tapauksestä Jyrki Hämäläisen kirjasta Tähtien tuska ja kimallus (muistaakseni)
Aika eto ukko toi Wyman. Se halus seksiä monta kertaa päivässä ja pisti tietty tytön valehtelee ikänsä. Ne meni muistakseni naimisiinkin mut erosivat sittemmin.

Tapahtui joskus 80-luvulla joten ei ihme ettet muista... Mä oon 70-luvulla syntynyt ja juorujen nälkäinen ollut pienestä pitäen.
En tiedä Rollareiden nykykokoonpanoa. Mutta sen muistan että tokikaan liitto ei kestänyt kauaa.

Juu, tämä Mandi tyttö oli oli 13 vuotias kun tapasivat. Menivät naimisiin vuonna 1989 tytön ollesssa 18 v. Ja erosivat 1991.
Ja Bill Wyman ei ole erään rollareiden kokoonpanossa, olisko ollut joskus 1992-1992 kun erotettiin..
Näin muistelen..

Alkuperäinen kirjoittaja HoitoonVaan:
Eikös Jerry Lee Lewisillakin ollut 13 v tyttöystävä jonka kaa menivät naimisiin.. tosin silloin joskus 50-luvulla :whistle:

Joo, pikkuserkkunsa Myra(muistaakseni oli ton niminen)
Ovat edelleen naimisissa.
Siitähän tuli kunnon skandaali sitte tietysti ja vaikuttihan se sit The Killerin uraanki. Mutta yhdessä vaan porskuttivat etiäpäin :D
Ei oo noihin aikoihin ollu mikään suuri ihmekään toi varhainen nainti-ikä loppujen lopuksi kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Eikös Jerry Lee Lewisillakin ollut 13 v tyttöystävä jonka kaa menivät naimisiin.. tosin silloin joskus 50-luvulla :whistle:

Se tyttö oli hänen serkku tai pikkuserkku :whistle:

Niin ju olikin :laugh: Että vähän kyseenalaisilla vesillä vielä noiden sukulaissuhteidenkin puolesta... :whistle:

Joo ja Jerryn avioerokin oli vielä kesken kun jo paukautti uudelleen naimisiin Myran kans.

Yhteistyössä