Kuka sanoo,että lasten pitäisi aamulla syödä puuroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villivadelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Annatteko ihan normaaleja "makujugurtteja" n.1v lapsillenne? Eli niitä tavallisia sokeroituja?
Mä olen antanut... entiiä kannattaisiko. Lapsi 1v3kk
Mitä muroja suosittelette?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
meillä poika pienenä söi aamua iltaa puuron mut ny koululaisena syö paahtoleipää ja jogurttia. Mä en ymmärrä ku monet sanoo et puuro pitää nälkää mut nyt kun laihdutan ja syön aamusin puuron niin tunnin päästä on julmettu nälkä.

Mä en kans tajua, tykkään puurosta mutta se ei pidä nälkää yhtään! Tunnin päästä kiljuva nälkä! Voikkareilla menee sentään 3 tuntia... poikakin haluaa voikkaria aamuisin, joskus syö päivällä tai illalla puuroa.

Minä sanon kanssa! Ei olla muuta edes jouduttu tarjoamaan kun maistuu niin hyvin (illalla & aamulla) Tyttö on 1,5v. Vaihdellen syödään kaura-, 4-viljan-, ruis-, manna- ja marjapuuroja. Hyvin maistuu ja helppo on tytön harjoitella itse syömistä :)

En minä ainakaan. Meillä ei puuroa syödä aamulla eikä illalla. Tässä esimerkki meidän aamusta: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1291249
Tänään oli 10 prossasta maustamatonta jugurttia ja banaania.

Mitä siellä Itäliassa käytetään puuron "tilalla"? Yksi Suomessa asuva ranskalainen kauhisteli suomalaista tapaa syöttää lapsille puuroa. Puuro oli hänelle aivan uusi tuttavuus.

Alkuperäinen kirjoittaja karppi on:
En minä ainakaan. Meillä ei puuroa syödä aamulla eikä illalla. Tässä esimerkki meidän aamusta: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1291249
Tänään oli 10 prossasta maustamatonta jugurttia ja banaania.

Mitä siellä Itäliassa käytetään puuron "tilalla"? Yksi Suomessa asuva ranskalainen kauhisteli suomalaista tapaa syöttää lapsille puuroa. Puuro oli hänelle aivan uusi tuttavuus.

Ei taalla Sveitsissakaan puuroja harrasteta. Aamulla syodaan leipaa, muslia, muroja tai jogurttia.

Tietenkään lapsen ei tarvii syödä mitään, mikä ei maistu, eikä tehdä mitään, mikä ei ole kivaa! Mitähän se lapsi päivähoidossa ja koulussa sitten syö, kun ei tarjotut apeet maita? Muista pakata omat melonit mukaan!!

Yhteistyössä