Kuka sinä olet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja StaRR
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

StaRR

Aktiivinen jäsen
05.12.2013
1 143
20
38
E-P
En nyt löytänyt selaamalla et heti ois tällänen ketju ollut ja vaikka joskus oliskin ollut niin ainahan on hyvä päivittää tän hetken palstailijoille.
Ajattelin et ois kiva idea kertoa vähän itsestä, ulkonäöstä ja muusta, mitä haluaa. Kun tuli tuo mielikuva-kuvaketju palstailijoista niin kerrotaanko nyt vähän tarinaa nimimerkin ympärille? =)

Minä StaRR:

Oon 31v. avoliitossa elelevä nainen keskisestä suomesta ja meillä on koirapojka :heart:
Lapsia ei ole siunaantunut, yhdessä ollaan oltu miesystävän kanssa kohta 7 vuotta. Lapsettomuushoitoja on aloteltu, nyt taukoa pidetään ja chillaillaan =) Katsellaan sit joskus jos jatketaan. Muutettiin uuteen kaupunkiin tuossa vuoden alussa..
Mulla on tällä hetkellä ruskeat hiukset, aina olleet pidemmät mut leikkasin tukan tossa viikko sitten lyhyemmäks, korvan ja hartian välimaille. Silmälaseja pidän mut tykkään enemmän piilareista.
Lukion/ylioppilasjuhlien jälkeen tehnyt monenlaista työtä, ei ammatillista koulutusta vielä. Oon hakenut aikuiskoulutukseen opiskelemaan joka alkais syksyllä ja ens viikolla valintakokeet :p
Tykkään pyöriä netissä ja täällä palstalla :D Pidän myös päivittäisestä liikunnasta ja lenkkeillään mutta ei olla mikään tuulipukupariskunta.. leffoista pidän ja koiran kanssa touhuilusta+ ruoanlaitosta ja leipomisesta vaihtelevasti.
Yritän päästä pahasta tavastani eroon ----> tupakointi ja olenkin vähentänyt mutta nyt tällä hetkellä en voi sanoa olevani savuton.
mitäs vielä. mulla ei ole kauheesti oikeita ystäviä. kavereita on paljon mutta kaipaisin tosiystävää tai muutamaa =)
Innostun helposti uusista asioista ja oon aikamoinen täydellisyyden tavoittelija kun sille päälle satun. osaan toki myös laiskotella :D
Siinä nyt lyhykäisyydessään minusta.

Lisäys: Työtön olen siis just tällä hetkellä. Alkoholia käytetään tosi harvoin, ehkä viimeisen vuoden sisällä 1-2 krt. Rakastan kirpputoreja ja teen löytöjä. Ollaan myös alettu sisustamaan nykyistä kotiamme kauniiksi pikkuhiljaa..

Viimeksi muokattu:
Olen hiukan vanhempi perheellinen nainen. Naimisissa lasteni isän kanssa joka on lähtöisin muualta kuin suomesta, tosin asunut suomessa jo vuosikymmeniä. Tuli aikoinaan lomapanon seurauksena perässäni Suomeen ja on jäänyt nurkkiin pyörimään.

Olen töitä tekevä työtön tällä hetkellä. Puolisoni tekee ihan oikeita töitä töitä.
Urheilullinenkin olen, aloitan päivänä aina reippaalla juoksulenkillä. Elämme perusterveellistä elämää.
ulkonäöltäni olen peruskaunis Suomalainennainen. Jolla ei liikakilojakaan ole, kiitos elämäntapojeni.
Lemmikkejä meillä ei ole, eikä tule.
Ystäviä löytyy useampia ja heidän kanssaa vietämme aikaa.
Alkoholia en käytä, mutta hauskaa osaamme silti pitää.
Asumme eteläisessä suomessa, vuokralla mukavassa omakotitalossa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Wieruus, sulla hurjaa kun mies tuli lomapanon seurakusena. :|

23v perusduunari sekä iltalukio-opiskelija Helsingistä. Tai no pidetään majaa kahdessa eri kaupungissa, ja tällä hetkellä olen täällä toisessa chillailemassa. Olen hieman pidemmällä lomalla ja palaan töihin vasta tämän vuoden lopussa, keskityn nyt kirjoittamaan ylioppilaaksi syksyllä.

Puuhastelen milloin mitäkin, tällä hetkellä enimmäkseen lenkkeilen, kirppistelen, kokkailen ja makoilen parvekkeella lukemassa hömppäkirjallisuutta koulukirjojen ohessa.
Olen tällainen vajaamittainen, ristiverinen suomi-venäjäsekoitus ja aikamoinen huomiohuora, joten tunkemassa aina jonkunlaista kuvaa kuvaketjuihin. Että terve vaan tutuille taas =)

Miehen kanssa tuli äskettäin 5v yhdessäoloa täyteen ja ollaan tässä perustamassa perhettä, mutta sitä ei tiedä millon tästä touhusta on tulossa lasta saati paskaa :D
Oikeita jälkeläisiä odotellessa niiden virkaa pitää kaksi vatipäistä jyrsintä.

Toisaalta olen hyvin vaatimaton ja vähään tyytyväinen, mutta toisaalta mottoni vois olla "more is more". Kaikki kultainen, kimaltava ja värikäs vetää mua puoleensa ku me&i:n outlet palstamammoja. Koskaan ei voi olla liikaa skumppaa ja timantteja.

Minä olen alle kolmekymppinen nainen, vaimo ja reilun kuukauden ikäisen tytön tuore äiti. Tällä hetkellä olen siis äitiyslomalla, mutta vakipaikka odottaa, kun sen aika koittaa. Koulutukseltani olen kauppatieteiden maisteri ja työni vastaa koulutustani. Koen eläväni aika ihanaa aikaa, muutaman vuoden stressaavan uranrakentamisen jälkeen saan hetken aikaa nauttia kiireettömämmästä elämäntyylistä ja suloisesta perheestäni.
Olen hoikka ja suht urheilullinen, minulla on vaaleat pitkät hiukset ja käytän laittautumiseen aikaa, joskus vähän liikaakin. Minulle on pinnallisetkin asiat tärkeitä, rakastan kauniita vaatteita ja sisustaminen on intohimoni. Tunnistan itsessäni pienen perfektionistin ja suorittajan. Toisaalta olen tosi maanläheinen tyyppi ja minulle luonto on tärkeä voimavara. Asumme etelä-Suomessa, mutta minulle rakkain paikka maailmassa on perheemme kesäpaikka saaristossa.

Aika pian taas vuoden vanhempi naisimmeinen. Naimisissa ollaan oltu tänä kesänä 11 vuotta ja yhteisiä tenavia on yksi karvaton ja kolme karvallista. Miehen perässä tuli aikoinaan lähdettyä kehä 3:n sisäpuolelta Satakuntaan.

Ulkonäkö on lyhyt ja vaalea - kesällä ei kalkkilaivan kapteenin väritys juuri muuten muutu kuin pisamien osalta. Tukka on vitivalkoinen (värillä avustettuna) ja todella lyhyt (eli yksi palstan rekkalesboista). Silmälaseista luovuin reilu vuosi sitten, silmät on sellaiset virheänruskeat. Luonne on hyvin kiero ja huumorintaju vielä kierompi.

Aikaani tapan palstan lisäksi oman yrityksen ja palkkatöiden kautta. Liikenevä vapaa-aika menee hissuksiin opiskellessa hiukan lisää.

Viimeksi muokattu:
Olen 40-vuotias nainen ja asun yksin kerrostaloasunnossa Helsingissä;
minulla on hoitoalan koulutus, mutta opiskelen uutta alaa yliopistossa;
olen lyhyttukkainen silmälasipäinen telaketjufeministi;
pidän eniten lukemisesta ja sarjakuvista;
olen sotkuinen ihminen eikä minulla ole kangasverhoja;
minulla on etäsuhde, mutta ei lapsia.

No itseäni jo esittelinkin tuossa eräässä ketjussa mutta laitetaan nyt tähänkin. :) Olen Marco, 35 v ja asun keski-Suomessa. Olen lähden pienen tytön yh. Olen puoliksi espanjalainen isäni puolelta, mutta en osaa paljon espanjaa. :) Harrastan treenaamista ja ruuanlaittoa. Alkoholista ja tupakasta en välitä. Olen sinkku, mutta etsin vakavaa parisuhdetta. :)

Olen nelikymppinen yhden lapsen äiti.
Elämäntyylini on vähän sellainen, että ennemminkin varmaankin kuuluisin johonkin "muumikirjaan", kuin oikeaan elämään (on minusta eräs erääseen julkaistuun kirjaan jotain kirjoittanutkin). Työt hoidetaan, mutta ajatukset saattaa olla vähemmän maallisissa asioissa.
En ole puutarhahörhö (!), mutta hoivaan chilejäni, muilla horsmilla ei niin paljon väliä.
Naimisissa tasan 12 vuotta. Samassa parisuhteessa pian 20 vuotta.
Olen "keskimittainen ja sopusuhtainen", hiukset on pitkät, suorat ja yleensä punaiset. Olen tätä nykyä asunut yhtä kauan maalla, kuin kaupungissakin. Olen maanläheinen ihminen. Se antaa minulle tarvittavaa voimaa. Mies arvostaa minussa mm. sitä, etten vingu, vaan teen hommia kuin hevonen silloin kun pitää. Tällä hetkellä pitää.

Ensikuussa on 24v täyttävä tyttönen :) Naimisissa muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa, kaksi lastakin ollaan saatu aikaiseksi. Viides hääpäivä tulee kesällä jo vastaan. Asustellaan pk-seudulla kaupungin rivarissa.

Ylioppilas, vielä mietin mikä minusta tulee isona. Töitä olen tehnyt, mutta vajaa 4v nyt ollut kotiäitinä (joista 3v tein viikonloput vielä töitäkin, kunnes irtisanouduin koska homma ei ollut mitään millä eläisi..) Vähän tässä pyörittelen vielä vaihtoehtoja (ja kuopus on vasta 8kk), mutta ensi vuonna lähdetään sitten töihin tai kouluun. Mies on ihan vakiduunissa.

En harrasta mitenkään kovin intohimoisesti mitään. Vapaahetkinäni palstailen, kudon, leivon, luen ja katson miehen kanssa sarjoja.. Ja askartelen kortteja ym. Olen tosi sosiaalinen (ja toisaalta ujo), ystäviä (ja sukulaisia) näen melkein päivittäin jotakuta. Välillä useampaakin samaan aikaan. Yksin himassa kökkiminen ei ole minun juttuni.

Mulla on pieniä neurooseja (hiusten kieputusta ja tavaroiden paikkoja koskien..) ja kahvi/energiajuomariippuvuus kontollani myöskin :D ja se tupakointi.. Kahdesti (raskauksien takia) olen onnistunut pidempäänkin olemaan polttamatta, mutta opittu on kantapään kautta ettei se "jos mä nyt silloin tällöin yhen poltan niin ei se mitään tee" toimi mulle..

Ihan taviksen näköinen, tällä hetkellä on ruskeat/liukuvärjätyt hiukset, mittaa on alle 160cm ja normipainon ylärajoilla mennään. Elämäntavat voisi olla paremmatkin, liikuntaa en juuri harrasta (hyötyliikuntaa juu) ja pitäisi itsellekin asettaa ne ruoka-ajat ettei sortuisi niin iltapainoitteisesti syömään. Edellämainittujen pahojen tapojen lisäksi :D

Siinä nyt jotain :)

I'm a bitch, I'm a lover, I'm a child, I'm a mother
I'm a sinner, I'm a saint, I do not feel ashamed
I'm your hell, I'm your dream, I'm nothing in between

kuten Alanis Morrissette osuvasti laulaa.

Melkein 44v muusikon muija Kehä 3 ulkopuolelta eteläisestä Suomesta. Mieheni olen tavannut yläasteella koulun käytävillä, hän oli pari luokkaa ylempänä ja soitti koulun bändissä eli oli mielettömän cool. Tuossahan tuo nyt on sitten coolina pyörinyt kolmisenkymmentä vuotta.

Lapsia on siunaantunut 3, tytöt 23v ja 18v ja poika 21v. Yksi lapsista olisi nyt 19v mutta hän kuoli kohtuun vuonna -94. Se on tähän asti elämäni suurin tragedia.

Mittaa on tälle eukolle kertynyt vähän yli 170cm ja painoa vaihtelevasti, tällä hetkellä taitaa olla jotain 63. Olen aina ollut urheilullinen, nuorempana kisannut vakavasti jopa kansainvälisellä tasolla. Nykyään taidan olla enempi liikunnallinen mutta salilla menee kuitenkin muista kiireistä riippuen 4-7 kertaa viikossa. Lapset olen opettanut myös liikunnallisiksi, heidän ei tarvitse olla mitään huippu-urheilijoita tai edes millään tavalla kilpailullisia, mutta oman hyvinvoinnin vuoksi liikunta on hyvästä.

Töitä teen tavallisena konttorirottana, alaa en halua sen kummemmin julkistaa. Koulutus on KTM ja lisäksi pari ammattitutkintoa. Tälläkin hetkellä on yksi sellainen kesken.

En tupakoi, alkoholia käytän silloin tällöin mutta en muista koska olisin ollut kännissä.

Kaiken kaikkiaan olen varsin tyytyväinen elämääni, avioliittooni ja lapsiini.

Kolmikybänen neljän tytön (10v., 7v., 6v., 4v.) yh uudeltamaalta, mutta todella maalta.
Nurkissa kersojen lisäksi pyörii vaihteleva määrä hevosia, nyt just 5. Pari koiraa, kissa, papukaija ja undulaatti.
Nykyään nurkissa jojoilee myös herraseura viikonloppuisin ja välillä viikollakin, en tiedä meinaako se jopa jossain vaiheessa roudata kaiken maallisen omaisuutensa mun nurkkiin.

Työkseni yritän, joskus onnistunkin. Hevosiin liittyen sekin touhu.

pituutta 160 ja risat, hoikka, tumma(ksi värjätty) tukka roikkuu olkapäillä kaivaten kampaajaa.
Rento, suht suvaitsevainen, suora. En sylje mukiin mutta harvoin pyörin mitenkään päissänikään, pikkusikari palaa silloin tällöin, rakastan ruokaa, liikun paljon, harrastan askartelua, näpertelyä ja tilauksesta silloin tällöin vielä kakkujakin, vaikka yritän nykyään leipomista vältellä.

Siinä kai se pääpiirteissään.

Uusi yritys. Tuntuu että edellsessä oli liikaakin infoa.

Eli, olen melko paljon yksityisyydestä pitävä, mutta kuitenkin sosiaalinen 42 v nainen. Olen naimisissa, asumme uudellamaalla ja perheessämme on 3 lasta ja 2 kissaa. Olen raskaana ja tämän varmasti viimeisen vauvamme laskettu aika on juhannuksen kieppeillä. Kaikki lapset on tyttöjä.

Kouluja olen käynyt jonkin verran, kaupallista alaa ja hoitoalaa. Nyt teen tuiki tavalista 8-16 tomistotyötä, mutta haaveena on kuitenkin tehdä hoitotyötä koska raskaudestaan huolimatta se antaa minulle paljon, ja olen siinä hyvä.

Olen blondi, aina ollut. Hiuksiini olen ottanut vain tummia raitoja joskus, muuten olen pysynyt tällaisena "tavis" blondina. Ulkonäköni on siis tosi perus, enkä oikein viihdy missään muussa "muodossa". Olen siis tavallisen näköinen ja tavallisen kokoinen. Nyt tietysti raskaana ollessa vähän bulleampi, mutta ylipainoinen en ole koskaan ollut. Pituuteni on 164cm.

Olen perusterve, elämäni aikana olen syönyt n. 2 ab kuuria. Muuten olen siis ihan toimiva yksilö, paitsi näköni on -2,75 ja olen käyttänyt piilareita 80-luvulta lähtien, silloin kun ne oli vielä tällaisia:

1305818534308

Olen rehellinen ja mielestäni melko huumorintajuinen, ja tykkään elää elämästä nauttien. Pidän elämää melko lyhyenä, ja koen että sitä ei kannata haaskata siihen että voi huonosti, vaan voi keksiä erilaisia itselleen sopivampia tapoja elää. Minulle ei myöskään riitä että on hauskaa kerran kesässä etelässä 2vk, vaan joka päivästä pitää nauttia ja joka päivä pitää tehdä jotain kivaa(kin).

Perhe-elämäni on onnellista ja riidatonta. Lapsuuteni oli suht normaali, mutta isäni (narsistisesta) tavasta kasvattaa lapsia reagoin pitkälle aikuisikään.

Pidän omasta ajasta, ja osaan antaa sitä myös muille, enkä kestä nalkutusta mihinkään suuntaan, joten siksi ehkä parisuhteemmekin toimii aina vaan hyvin.

Olen joskus urheillut paaaljon, ja ollut todella hyvässä kunnossa, mutta viimeiset n. 5 vuotta on kaikki tuollainen jäänyt vähemmälle. Tosi vähälle oikeastaan. Vauvan syntymän jälkeen minulla onkin aikomus taas saada itseni hyvään kuntoon. Pidän liikunnasta ja siitä hyvästä olosta mitä se tuo tullessaan.

Olen polttanut, mutta lopettanut vuosia sitten. Alkoholia käytän enää harvoin, mutta absolutistiksi tulen itseäni tuskin koskaan sanomaan. Nuoruus oli hauska ja vähän villi, ilman huumeita tai muita laittomuuksia. Mutta alkoholista saan nykyään vain päänsäryn ja muutun muutenkin vaan pöljemmäksi. Joten mitään hinkua juomiseen ei ole. Minua ei kuitenkaan haittaa se että muut juo, kunhan alkoholi ei ole ongelma.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta kaikille, kiitos aloittajalle hyväntuulisesta jutusta :)
Mä olen pitkään harmaillut täällä ja mietin tässä uskaltaisiko sitä jo mustua..tää on vähän "tuulinen" mesta välillä ;)
Oon n.35v perheenäiti Suomen kaakonkulmalta. Meidän perheeseen kuuluu mun lisäksi mies ja 14 ja 5v lapset. Pupukin talosta löytyy, harkitsemme yhtä uutta lemmikkiä. Tarkkaan harkittu tulee myös huolehdittua :)
Värjäytin juuri hiukseni tosi vaaleiksi, pitkän tumman kauden jälkeen. Tämä johti siihen että meidän teinikin vaatii nyt itselleen uutta hiusväriä. Juuri kun sai kinuttua multa uuden korviksen :D lapset on ihan loputon suo jos haluaa rahoistaan eroon.. ;D
Pidän itseäni ja perhettämme melko hyväosaisina koska mulla ja miehelläni on vakituiset työpaikat. Lapsemme voivat harrastaa ja voimme matkustella kohtuudella ja ilman velkoja. Se ei ole itsestäänselvyys enää Suomessakaan. Ajattelen olevani erityisen onnekas myös siksi että liitto mieheni kanssa toimii seksiä myöten oikeastaan niin hyvin kuin se vain on mahdollista elämän ruuhkavuosien keskellä kun on pystyttävä hoitamaan vuorotyöt,perhe-elämä ja parisuhde. Meillä on nykyään valitettavan vähän aikaa sukulaisille ja ystävillemme, yhteisille saati omille sydänystäville. Luotan nykyään lauseeseen "eläkkeellä on aikaa sit siihen" oli sitten kyseessä hautajaiset tai puutarhanhoito ;D
Nyt mulla on vapaapäivä ja sitä kovasti peräänkuulutettua OMAA AIKAA. Käytän sen mielestäni laadukkaasti kun kuuntelen puukiukaan rätinää, katselen puolisoani ja tytärtäni kun he rakentelevat laatikollisella vanhoja legoja ja tutustun samalla tähän "uuteen" tablettiini joka ei tämäkään luultavasti kauaa käsissäni ole kun jompikumpi noista elämäni tärkeimmistä ihmisistä haluaa tällä jotain pelata. Ei se mitään, vieköön. Tätä hetkeä en vaihtaisi silti mihinkään. Pitäisköhän mun viedä noi saunan jälkeen jonnekin kunnon pullakahveille ja -kaakaolle..? :)

Huomenta kaikille, kiitos aloittajalle hyväntuulisesta jutusta :)
Mä olen pitkään harmaillut täällä ja mietin tässä uskaltaisiko sitä jo mustua..tää on vähän "tuulinen" mesta välillä ;)
Oon n.35v perheenäiti Suomen kaakonkulmalta. Meidän perheeseen kuuluu mun lisäksi mies ja 14 ja 5v lapset. Pupukin talosta löytyy, harkitsemme yhtä uutta lemmikkiä. Tarkkaan harkittu tulee myös huolehdittua :)
Värjäytin juuri hiukseni tosi vaaleiksi, pitkän tumman kauden jälkeen. Tämä johti siihen että meidän teinikin vaatii nyt itselleen uutta hiusväriä. Juuri kun sai kinuttua multa uuden korviksen :D lapset on ihan loputon suo jos haluaa rahoistaan eroon.. ;D
Pidän itseäni ja perhettämme melko hyväosaisina koska mulla ja miehelläni on vakituiset työpaikat. Lapsemme voivat harrastaa ja voimme matkustella kohtuudella ja ilman velkoja. Se ei ole itsestäänselvyys enää Suomessakaan. Ajattelen olevani erityisen onnekas myös siksi että liitto mieheni kanssa toimii seksiä myöten oikeastaan niin hyvin kuin se vain on mahdollista elämän ruuhkavuosien keskellä kun on pystyttävä hoitamaan vuorotyöt,perhe-elämä ja parisuhde. Meillä on nykyään valitettavan vähän aikaa sukulaisille ja ystävillemme, yhteisille saati omille sydänystäville. Luotan nykyään lauseeseen "eläkkeellä on aikaa sit siihen" oli sitten kyseessä hautajaiset tai puutarhanhoito ;D
Nyt mulla on vapaapäivä ja sitä kovasti peräänkuulutettua OMAA AIKAA. Käytän sen mielestäni laadukkaasti kun kuuntelen puukiukaan rätinää, katselen puolisoani ja tytärtäni kun he rakentelevat laatikollisella vanhoja legoja ja tutustun samalla tähän "uuteen" tablettiini joka ei tämäkään luultavasti kauaa käsissäni ole kun jompikumpi noista elämäni tärkeimmistä ihmisistä haluaa tällä jotain pelata. Ei se mitään, vieköön. Tätä hetkeä en vaihtaisi silti mihinkään. Pitäisköhän mun viedä noi saunan jälkeen jonnekin kunnon pullakahveille ja -kaakaolle..? :)

Nyt vaan mustumaan =)

Ai kuka minä olen? Olen Phoebsi, jo hyvän tovin palstaillut nainen Lahden kaupungista. Olen päälle kolmenkymmenen, naimisissa oleva kahden hiimun äiti.

Muuta ei sitten tarvitse teidän tietääkään :D
Kuvan olette nähneet kyllä.

Sun piti olla mun mielikuvan mukaan kieltenopettaja Varsinais-Suomesta. Nyt maailmani romahti.

• Tykkää
Reactions: StaRR
Mä olen 30v salilla käyntiä harrastava jantteri. Opiskelen yliopistossa mutten aio kertoa sijaintia enkä alaa, ettei kukaan vaan tunnista. Olen nyt muutaman kuukauden täällä palstaillut milloin milläkin nimimerkillä. Eksyin tänne kun eräs facebook-kaverini linkitti erään ketjun täältä.

Oikeasti? :D

Mähän kirjoitin susta stoorinkin joskus semmoiseen stooriketjuun missä piti kuvailla palstalaisia mielikuvan perusteella. Ehkä se että susta tulee mulle mieleen Lontoo, hämää mua vähäsen. :D