Kuka suomentais tämän englanninkielen tekstin minulle? Ei ollu kääntäjästä paljoo apua :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helppp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

helppp

Vieras
We know that the seasons are opposite to ours in the southern hemisphere and in the Equator there are no real season changes with the exceptionof the dry and the rain season. With this in mindcreate your own weather forecast for these same cities six months from now. Describe the weather using complete sentences. Remember to use it/there when necessary. Add the forecast to your portfolio for further evaluation.

Eteläisellä pallonpuoliskolla vuodenajat ovat päinvastaiset kuin meidän ja päiväntasaajalla ei ole juurikaan vuodenaikojen vaihtelua lukuun ottamatta kuivaa ja sadekautta.
Näillä tiedoilla/ tämä mielessäsi luo nyt oma sää ennusteesi näille samoille kaupungeille seuraavaksi kuudeksi kuukaudeksi.
Kuvaile säätä täydellisin lausein. Muista käyttää sitä / siellä tarvittaessa. Lisää sääennuste omaan portfolioosi jatko arviointia varten.

" Tiedämme, että eteläisen pallonpuoliskon vuodenajan vaihtelut ovat päinvastaiset kuin meillä ja ettei päiväntasaajalla ole todellisia vuodenajan vaihteluita lukuunottamatta sade- ja kuivaakautta. Tämä mielessäsi, luo oma sääennustuksesi näille samoille kaupungeille puolenvuoden päähän tästä hetkestä. Kuvaile säätä kokonaisilla lauseilla. Muista käyttää it/there-sanoja tarvittaessa. Lisää ennustus portfolioosi arviointia varten".

Kiljuin ja huusin, että setäni lopettaisi. Hän ei kuitenkaan kuunnellut, vaan aloitti työnnöt. Hetken päästä jo huokailin nautintoani. Vein käteni hänen pepulleen. Hyväilin ja puristelin sitä. Työnsin sormeni pyllyvakoon ja etsin sieltä hänen reikänsä. Työnsin sormiani hänen peppureikäänsä. Setäni näytti nauttivan tästä. Hän halusi vielä vaihtaa asentoa. Hän halusi minun ratsastavan kyrvällään. Niinpä setäni kierähti selälleen ja minä kipusin hänen päälleen istumaan. Otin heti setäni elimen sisääni ja aloitin hurjan ratsastamisen. Setäni toi sormensa klitorikselleni ja aloitti sen hyväilemisen. Kauaa ei minun tarvinnut ratsastaa, kun orgasmi alkoi tulla. Huusin ja vartaloni värisi. Kierähdin setäni viereen.