Kuka täällä osaskaan Viroa ? Joku auttoi mua viimeksi kysymys oli sähköviilasta ja muusta kauneudenhoidosta? =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KM
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

KM

Vieras
Joku siis auttoi minua ja nyt en muista kuka..

Jos nyt sattumoisin luet tämän niin autatkos taas ?

Laitoin viestiä sinne Angel Nails liikkeeseen Tallinnaan.

Tässä viestini ;

Moi!

Osaatko Suomea ? =)

Haluaisin lisätietoa tuotteesta jota myytte! :)
Elektriline küünepuur Mani-Pro, Hind 1100 EEK/71 EUR Saabub müüki 31.10.,

Olen tulossa Tallinnaan Eckerö Linella 7.11.08.

Onko teidän liikkeeseen vaikea ajaa ?
En tunne Tallinnaa.

-oma nimi-

Vastaus tuli :

Hei,

At the moment ei osaa niistä sano muuta kuin että 15,000 r.m.p and 2 orientations revolve. Tilatin niitä 10 kappaleta koetilaukseksi.
Huomena saatan neet tullista ja sitten saan tarkkaila ohjekirjoja.
Asutaan keskikaupungissa, 15 minutin kävelumatkan päässa satamasta, vanhakaupungin vieressa.
Kuva kaupungin karttasta lisättu.

Kindest regards,

Ilmar Kalev
Angel Nails
Gsm: +372 50 17274

Sanooko tämä henkilö että siinä on 2 pyörimissuuntaa ? Tuon pyörimiskierrokset ymmärrän ja muunkin..

Hitto pitäiskö sitä oikeesti mennä Víron kielen kurssille kun siellä joka kuukausi tulee käytyä kerran.. :)

Siis haluatko kääntää tuon eestiksi vai ymmärtää mitä tuossa viestissä sanotaan?

Siinähän on vaan englantia ja huonoa suomea sekaisin. Ne eivät just nyt voi vastata kysymykseen, saavat huomenna 10 kpl koe-erän tullista ja sitten katsovat ominaisuudet ohjekirjasta. Mutta on kaksi pyörimissuuntaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras2:
Siis haluatko kääntää tuon eestiksi vai ymmärtää mitä tuossa viestissä sanotaan?

Siinähän on vaan englantia ja huonoa suomea sekaisin. Ne eivät just nyt voi vastata kysymykseen, saavat huomenna 10 kpl koe-erän tullista ja sitten katsovat ominaisuudet ohjekirjasta. Mutta on kaksi pyörimissuuntaa.

No näin sen asian ymmärsinkin. Tahdoin vaan varmistua. Täytynee vastata että menen heidän liikkeeseen kun tallinnaan pääsen. Onneksi ei tartte kävellä sinne kun on oma auto mukana matkassa! Kiitos!

Yhteistyössä