Kuka tajuaa jotain ihmissuhteista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaikeaa ymmärtää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaikeaa ymmärtää

Vieras
Miksi mulla on niin valtava kaipuu erään miehen perään, jonka olen joskus tavannut ystävänä?
Hän auttoi mua vaikeiden aikojen yli, muttei me koskaan nähty kuin muutaman kerran kaveriporukassa. Netin välityksellä yhdellä palstalla juteltiin.
Mulla on siis niin kauhea tarve saada olla tän henkilön ystävä!! Musta tuntuu, kuin mä ruikuttaisin hänen peräänsä. Oon muutaman kerran kertonut hänelle, että on mulle tärkeä. Mutta musta tuntuu, ettei hän VÄLTTÄMÄTTÄ tunne samoin. Hän on ujo, joten en saa hänestä ihan selvää. Ei uskalla tavallaan henkilökohtaisesti sanoa, mitä oikein tuntee. Että välittäisikö hän musta ystävänä, vai oonko mä vaan saman arvoinen kuin kaikki muutkin nettitutut hänelle.

Miten ihmeessä mä saan selvää siitä ihmisestä. Oon aika suoraan yrittänyt kysyä, mutta hän vastaa aina, että oon hänelle myös tärkeä jne., mutta pysyy silti jossain kohteliaisuusväleissä, kuten "oikein hyvää jatkoa sun koko perheelle" jne.

Mua niin ahistaa tää.
Mä vaan voisin rutistaa sen ihmisen kasaan halaamalla sitä. On mulle tärkeä ystävä. :(

Voisiko siinä olla taustalla sellainen juttu, että tuo mies on sinuun lätkässä, mutta koska olet perheellinen (naimisissa ehkä), niin hänen on helpompi pitää etäisyyttä kuin olla läheinen ystäväsi.

Aiheen ulkopuolelta... Että mua potuttaa toi hymiö, joka tulee, jos ennen sulkumerkkiä on ääkkönen. Eikö sille todellakaan voi tehdä jotain (modet huom!).

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSantra:
Aiheen ulkopuolelta... Että mua potuttaa toi hymiö, joka tulee, jos ennen sulkumerkkiä on ääkkönen. Eikö sille todellakaan voi tehdä jotain (modet huom!).

Välilyönti siihen ääkkösen perään ja sitten vasta sulku :)

Mä en tiedä, tunteeko hän mua kohtaan oikeastaan yhtään mitään. Edes mitään sen kummempaa ystävyyttä. Vähän sama fiilis, kun kertoisi jollekin rakastavansa tätä, mutta toinen ei tuntisikaan samoin.

Miten me voidaan muuttaa miehen sanoja! Sä et vaan halua hyväksyä niitä ja kuvittelet omias. Pitääkö ihmiselle aina olla törkeä ennen kuin tajuaa olla roikkumatta.

Jos et tuosta tajua niin et tajua!

Vähän kuulostaa siltä et oot ihastunut/kiintynyt mielikuviisi, jos henkilön oot tavannut vasta muutaman kerran niin et oikeastaan paljookaan tunne häntä, ehkä hänen kasvonpiirteet tai jokin jota on sanonut muituttaa sinua jostain lapsuudessa koetusta turvallisuuden tunteesta. Kaipaat turvallisuutta ja tunnetta että sinua rakastetaan ja jostain syystä uskot saavasi ne tunteet hänestä, tuosta puolitutusta miehestä... Mies ei selkeästi tunne samoin,joten ehkä häntä ahdistaa liika tuttavallisuus ja hän yrittää ystävällisesti päästä tilanteesta ilman draamaa irti.. ?
Kannattaa miettiä mistä tämä henkilö muistuttaa ja miksi olet niin kiintynyt häneen,vaikka et häntä kunnolla tunne( kunnolla tunteminen jos määritellään normaalisti esim. yhdessä asumisena)
Et oikeastaan tunne häntä laisinkaan,joten siihen että hän on sellainen tai tälläinen, et voi vedota.. Mieti mitä tunteita hän herättää _sinussa_ ja mitä mielikuvia. Ja miksi haet vieraista näitä asioita kun ilmeisesti sinulla on oma mieskin.. Kuvitteletko että tämä mies on täysin erilainen kuin omasi,tai että hänellä olisi jotain ominaisuuksia mitä omalta mieheltäsi puuttuu ja uskallatko todella puhua näistä asioista omalle miehelle,vai onko helpompi päättömästi rakastua mielikuvaan... Tässä siis vain jotain asioita mitä kannattaa miettiä,vaikka osa arvailuista olisikin mennyt metsään.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja mami:
Vähän kuulostaa siltä et oot ihastunut/kiintynyt mielikuviisi, jos henkilön oot tavannut vasta muutaman kerran niin et oikeastaan paljookaan tunne häntä, ehkä hänen kasvonpiirteet tai jokin jota on sanonut muituttaa sinua jostain lapsuudessa koetusta turvallisuuden tunteesta. Kaipaat turvallisuutta ja tunnetta että sinua rakastetaan ja jostain syystä uskot saavasi ne tunteet hänestä, tuosta puolitutusta miehestä... Mies ei selkeästi tunne samoin,joten ehkä häntä ahdistaa liika tuttavallisuus ja hän yrittää ystävällisesti päästä tilanteesta ilman draamaa irti.. ?
Kannattaa miettiä mistä tämä henkilö muistuttaa ja miksi olet niin kiintynyt häneen,vaikka et häntä kunnolla tunne( kunnolla tunteminen jos määritellään normaalisti esim. yhdessä asumisena)
Et oikeastaan tunne häntä laisinkaan,joten siihen että hän on sellainen tai tälläinen, et voi vedota.. Mieti mitä tunteita hän herättää _sinussa_ ja mitä mielikuvia. Ja miksi haet vieraista näitä asioita kun ilmeisesti sinulla on oma mieskin.. Kuvitteletko että tämä mies on täysin erilainen kuin omasi,tai että hänellä olisi jotain ominaisuuksia mitä omalta mieheltäsi puuttuu ja uskallatko todella puhua näistä asioista omalle miehelle,vai onko helpompi päättömästi rakastua mielikuvaan... Tässä siis vain jotain asioita mitä kannattaa miettiä,vaikka osa arvailuista olisikin mennyt metsään.. :)

Kiitos todella paljon. Sain paljon ajattelemisen aihetta. Ja tavallaan ymmärrän heti mistä on kyse.

Yhteistyössä