V
"vieras"
Vieras
Jos on niin pahasti autistinen, ettei tajua perussasioita ihmissuhteista, niin kannattaa pysytellä niistä kokonaan erossa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Joo ei kuulu suukottelu pelkkään ystävyyteen. Kuten jo sanoin, meillä oli/ on tunteita toisiamme kohtaan, mutta siitä huolimatta sovittiin, että pysytään aina kuitenkin ystävinä, tapahtu mitä tapahtu. Minä olin myös jo paljon aiemmin sanonut, että vaikka välitänkin hänestä tosi tosi paljon, ei meistä voi mitään tulla kun välimatkaa on 500km. Ja hän tuntui olevan samoilla linjoilla.
Tässä on taas yksi hyvä esimerkki, ettei ystävyyttä kannata pilata menemällä rajan yli. Pidetään ystävät ystävinä ja rakastetut rakastettuina.
Hmmm. Aina pysytään ystävinä ja ollaan pelkkiä ystäviä... kuitenkin tunteita toisiamme kohtaan... pysytään ystävinä vaikka toinen löytäisikin kumppanin... halaillaan ja pusutellaan... Miten musta nyt tuntuu, että tässä puhutaan kahdesta ihan eri asiasta päällekkäin. Eli te ootte ystäviä, joilla on muitakin tunteita toisiaan kohtaan kuin pelkkää ystävyyttä ja te halailette ja pusuttelette (jota minä en ainakaan tee kenenkään ystäväni kanssa, siis pusuttele). Ja lupaatte pysyä edelleen ystävinä (ilmeisesti samalla kaavalla) kun sitten jompi kumpi löytää jonkun toisen. Hei tosi reilua niitä puolisoja kohtaan.
Kyllä teillä nyt on mennyt puurot ja vellit sekaisin, sillä ei tuo kyllä mitään ystävyyttä ole. Ja henkilökohtaisesti voin kertoa, etten minä ainakaan katselisi hetkeäkään mieheni ystävyyttä toisen naisen kanssa jota kohtaan miehelläni on muitakin tunteita...
....Ja lupaatte pysyä edelleen ystävinä (ilmeisesti samalla kaavalla) KUN SITTEN JOMPI KUMPI LÖYTÄÄ JONKUN TOISEN. Hei tosi reilua niitä puolisoja kohtaan...
Tässä on taas yksi hyvä esimerkki, ettei ystävyyttä kannata pilata menemällä rajan yli. Pidetään ystävät ystävinä ja rakastetut rakastettuina.
Juu ja alan olla samaa mieltä, että mies ja nainen ei pysty pelkkään ystävyyteen, kaveruuteen kyllä, mutta ei mihinkään syvempään :/
juuri tämäYstävät eivät pussaile keskenään. Sinä näköjään vedätät myös itseäsi näiden miesten lisäksi.
Voin vastata puolesta, että 99% varmuudella ei ollut tyyppiä, joka saisi (mitään) tunteita heräämään housujen sisällä. Sitä ei vaan voi sanoa.Ap: jäi kiinnostamaan, onko välimatka ainoa syy siihen, ettet halua tuon miehen kanssa enemmän kuin ystävyyttä?