"Kuka tällaista oikeen katsoo?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerro mielipide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kerro mielipide

Vieras
Mitkä tv-ohjelmat sulla tulee ensiksi mieleen, joista ajattelet että kuka ihme tällaista jaksaa katsoa.
Ei tartte kaikkia ohjelmia luetella (tai ohjelmatyyppejä esim tosi tv), mutta mitkä ohjelmat tulee ekana mieleen jotka on hirveitä, tylsiä, käsittämättömiä.

Itselle tällanen "kuka tätä voi katsoa"- reaktio tulee ainakin Emmerdalesta, Idolsista, CSI:sta.

Oijoi!:D

Duudsonit- kaikissa muodoissaan
Idols- ja kaikki siihen verrattavissa olevat kykyjenetsintäkilpailut.
BB
Kaikki rokkarille morsian, sinkkuäidille sulhanen, jollekin joku- ohjelmat (myös maajussit)
Pulkkinen
Putous
Kauniit ja Rohkeat, Emmerdale (kumpaakin seurasin joskus, kunnes järki kasvoi hitusen ylemmälle tasolle, myönnän. Karmeita ja hirveitä katsoin yläasteikäisenä, että siitä on jo aikaa...)
Salatut elämät |O
Näin sisustat kämppäsi- ohjelmat
Näin myyt talosi- ohjelmat
Näin kasvatat lapsesi/koirasi/hevosesi/kalasi/miehesi.....
Olemme ihan aikuisten oikeasti autiolla saarella ja selviydymme täällä- ohjelmat
Näin mut muokattiin ja nyt on elämäni mallillaan- ohjelmat

Viimeksi muokattu:
Aikaisemmin CSI oli hyvä, mutta viimeiset 4 vuotta huono ja nykyisin sitä ei enää voi edes katsoa. Mä en ymmärrä BB:n katsomista. Jos koko syksyn sitä seuraa, niin siinähän menee monta tuntia ihan hukkaan.

PS. Suosikit on Kova laki, Frasier ja Good Wife.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Duudsonit, BB, tanssii tähteiden kanssa... no mut mulla ei olekaan enää telkkaria kun rupes ottaa pannuun tarjonta. Katson DVD:ltä yms haluamani sarjoja ja leffoja silloin kun haluan, vaikka 6 jaksoa peräkkäin jos on aikaa. Joskin tuon veron tultua varmaan otan töllön takaisin, kun siitä on joka tapauksessa pakko maksaa ja aika piakkoin varmaan meilläkin pitää nähdä pikkukakkoset yms.

Duudsonit, Jackass, Dr Phil, Kauniit ja rohkeat, Salatut elämät, 10 years younger (sori nyt vaan mut 45 vuotias ei näytä 29 vuotiaalta vaikka miten sitä naamaa väänneltäs ja tekaria suuhun törkittäs.."i think she is 29" yeah right! )..

Melkein kaikki maikkarin ohjelmat saa tän kysymyksen mieleen. Poislukien ehkä kaks tai kolme sarjaa joihin mies on mut tutustuttanut mm house. Niitä kahta muuta en nyt saa kyl päähäni =)

Salatut elämät. En käsitä sen suosiota.
Big Brother. Niin nähty.
Duudsonit ja Jackassit. Nimetkin kertoo jo kaiken sisällöstä ja katsojista.
Kauniit ja rohkeat. Siis eihän sitä voi katsoa muut kuin eläkeläiset :O

Monet Amerikkalaisiin formaattiin tehdyt tosi-tv -sarjat, jotka sisältää järjetöntä dramatisointia ja pakollisen nyyhkytarinan. En millään kestä enää mitään "Olen kaunis ja lahjakas laulajatyttö köyhistä oloista. Pikkuveljeni sairastaa syöpää ja mummoltani on jalka poikki, mutta uskon heidän parantuvan kunhan he näkevät minun laulavan televisiossa. Ai niin, olen myös koulukiusattu ja opettajani antoi minulle kerran vitosen matikan kokeesta, mutta nyt näytän heille!"
Ennen tuli seurattua Jenkkien kykykilpailuja, mutta enää en todellakaan jaksa. Onneksi kotimaiset Idolsit sun muut eivät vielä ole noin pahoja.

Salkkarit. Okei, niihin koukuttuu nopeasti jos joutuu vaikka katsomaan yhden jakson jossakin, eli sikäli ymmärrän. Yleensä kuitenkin paskaa.

Kotikatu. Niin järkyttävää kuraa nykyään. Alkuaikoina oli ihan hyvä.

Rokkarille morsian ynnä muut saman tyyppiset. Ainut poikkeus on Maajussille morsian, sitä olen silloin tällöin katsonut.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25433649:
Oijoi!:D

Duudsonit- kaikissa muodoissaan
Idols- ja kaikki siihen verrattavissa olevat kykyjenetsintäkilpailut.
BB
Kaikki rokkarille morsian, sinkkuäidille sulhanen, jollekin joku- ohjelmat (myös maajussit)
Pulkkinen
Putous
Kauniit ja Rohkeat, Emmerdale (kumpaakin seurasin joskus, kunnes järki kasvoi hitusen ylemmälle tasolle, myönnän. Karmeita ja hirveitä katsoin yläasteikäisenä, että siitä on jo aikaa...)
Salatut elämät |O
Näin sisustat kämppäsi- ohjelmat
Näin myyt talosi- ohjelmat
Näin kasvatat lapsesi/koirasi/hevosesi/kalasi/miehesi.....
Olemme ihan aikuisten oikeasti autiolla saarella ja selviydymme täällä- ohjelmat
Näin mut muokattiin ja nyt on elämäni mallillaan- ohjelmat
Ai ihanaa, tässä on suunnilleen kaikki ohjelmat mitä seuraan :)

Yhteistyössä