"Kuka tällaista oikeen katsoo?"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerro mielipide
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mietin noin hyvin, hyvin monesta ohjelmasta. Toisaalta, olen viimeisen vuoden aikana katsonut niin vähän telkkaria, etten tiedä mitä kaikkea sieltä tulee. En seuraa mitään sarjaa, mikä tuntuu vähän oudolta, sillä ennen rakastin Greyn anatomiaa, vanhempia CSI:tä ja joitain sisustusohjelmia.

Poikkeuksen omaan tositv-inhoon muodostaa Satuhäät, johon olen jäänyt koukkuun :ashamed: :D

[QUOTE="...";25433740]Tosi-tv ja melkein kaikki mainoskanavilta tulevat ohjelmat.[/QUOTE]

peesi! se vähä mitä tv:tä töllötän, on melkein pelkästään ylen kanavia, teemaa ja brittisarjoja, dokkareitakin.

• Tykkää
Reactions: moekoe
Biisikärpänen ja Tartu Mikkiin! En kestä kuunnella, kun ihmiset eivät osaa laulaa. En ole itsekään musikaalinen tai laulutaitoinen, mutta sen verran ymmärrän, jos joku laulaa tosi pahasti nuotin vierestä. Vielä pahempi myötähäpeä tulee, kun Tartu Mikkiin ohjelmassa niitä biisinäytteen antavia taviksia selkeästi pilkataan. Mä tykkään mieluiten kuunnella taitavan laulajan laulua, en mitään vähän sinne päin olevaa määkimistä.

BB
kauniit ja rohkeat
emmerdale
tartu mikkiin
kuorosota
kotikatu
maajuntille morsian
tuuri
matkaoppaat
miljonääriäidit
biisikärpänen
tanssii tähtien kanssa
tila ja muut sisustusohjelmat
CSI
greyn anatomia
täydelliset naiset

Pitkälti kaikki, mitä televisiosta tulee.
samoin.
Tosin on joitain ohjelmia, joita meillä katsotaan siitä huolimatta.
Lapseni haluavat katsella Neljän tähden illallista / Arvostele mun illallista
sekä Voice of Finlandia. En varmaan katsoisi niitä ilman lapsiani. Mutta olen löyhännyt sitä rimaa, että lasteni tulisi katsella ainostaan lastenohelmia ja edm. ohjelmien katsomisesta on tullut meille sellainen yhteisen ajanvieton muoto. . jossa samalla jutellaan tms.
Mutta Salkkareita, BBtä, jotain tosi tv-ohjelmia meillä ei katsota. Eikä katsottaisi, vaikka lapset sitä pyytäisivät.

Tässä ketjussa mainitut monet ohjelmat saavat kyllä minullakin karvat pystyyn, mutta ymmärrän kyllä, että ne ovat sitä nykyajan viihdettä, joten en sen kummemmin ihmettele, kuka niitä katsoo. Oikeasti ihmettelen kuka katsoo jotain tulosruutuja, peliuutisia tai raveja tai jotain kenoarvontoja ja tv-chatti-pelejä.

[QUOTE="vieras";25434712]mitä te sitten katsotte? miks teillä sit ees on telkkari?[/QUOTE]

Mä katselen leffoja, Ylen dokkareita, joitain komediasarjoja, Agatha Christiet. Tosin melkein kaiken tallennan, ja katselen sitten joskus.

Mä oon just sellainen, joka katsoo pääasiassa Ylen ykköstä ja Teemaa :D

• Tykkää
Reactions: Ultramariini
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25435511:
Mä katselen leffoja, Ylen dokkareita, joitain komediasarjoja, Agatha Christiet. Tosin melkein kaiken tallennan, ja katselen sitten joskus.

Mä oon just sellainen, joka katsoo pääasiassa Ylen ykköstä ja Teemaa :D
Sama täällä ja sitten katson maksukanavilta sarjoja ja elokuvia, dokkareita myös.

Big Brother

Tuuri ja muut vastaavat
Kaikki typerät saippuasarjat, jotka jatkuvat jo miljoonatta jaksoa...
Idolsit ja muut laulukilpailuohjelmat- Niitä on jo ihan liikaa

[QUOTE="vieras";25434712]mitä te sitten katsotte? miks teillä sit ees on telkkari?[/QUOTE]

Poliisit :D
Teho-osaston uusinnat
C.S.I (on muka pakko vaikka se ei ole enää yhtä hyvä)
Pelastava siirto
Good Wife
Teemalta Hulluuden historia ja muita vastaavia jotka auttaa psykologian ja päihdetyön/mielenterveystyön opiskelussa, joulun alla tuli paljon, olin aidon yllättynyt 'kulttuurikanavan' tarjonnasta. Vois luokitella kai lokeroon dokumentit?
Frasier
Blue Bloods
Criminal Minds
Nurse Jackie
Totuuden anatomia
Mentalist

Eli ihan liikaa, vaikka kolmanneksen tarjonnasta heittää roskakoriin ja toinen kolmannes jää vain kiinnostamatta.
:ashamed:

Yhteistyössä