Tänään tuossa kun vein neitiä tarhaan pysähdyin juttelemaan kahden kerhosta tutun äidin kanssa: ei siis sen kummemmin olla tekemisissä, mutta pari kertaa nähty. Toinen niistä sitten kyseli (sillä on suunnilleen samanikäinen lapsi kuin tuo meidän kuopus on) että kuinkas pitkään mä olen ajatellut olla kotona vauvan kanssa ennen "normaaliin palaamista" johon mä vastasin että en mä vielä hetkeen aio mihinkään mennä, enkä muuta tehdä, koitetaan yhtä vielä ja sen jälkeen sitten katsellaan uudelleen. Johon niistä se toinen äiti nyökytteli "Niin niin, lapset ensin." ihan hyväntahtoisen oloisesti ja mun käsittääkseni tarkoittaen lähinnä vain tätä suunnittelemaani järjestystä, ei muuta. Niin se joka multa oli asiaa tiedustellut alunperin kimpaantui: Kuka teidätkin on aivopessyt?? Kyllä ne lapset ensin tulee, mutta tarviiko niiden takia silti kotiin jäädä moneksi vuodeksi makaamaan.
Olin ihan että wtf??!!
Päättelisin että hänellä ei kaiketi ole muita lapsia sitten kuin tämä vauva jonka kerhossakin olen nähnyt. Juttelu jatkui alkuhämmennyksen jälkeen, mutta nyt siis: kuka se teistä oli, joka aivopesi mut luulemaan että lasten kotihoito on hyvä asia??
Tunnustakaa. |O |O

Olin ihan että wtf??!!
Päättelisin että hänellä ei kaiketi ole muita lapsia sitten kuin tämä vauva jonka kerhossakin olen nähnyt. Juttelu jatkui alkuhämmennyksen jälkeen, mutta nyt siis: kuka se teistä oli, joka aivopesi mut luulemaan että lasten kotihoito on hyvä asia??
Tunnustakaa. |O |O