kuka tietää onko mahollista saada talolainaa,jos toinen vakitöissä, ja toisella suht.normi kk tulot,mut ei vakkarityö,vaan harjoittelu

Joko tällä toisella joka on vakkaripestissä niin pitää olla aika kovat kk-tulot jotta tuo toisen ns työttömyys ei paina vaakakupissa tai sitten tämän toisen harjoittelu pitää olla todeeeeella pitkäkestoinen esim 10v jotta se voidaan ottaa huomioon pysyvänä tulona.

No meillä on asuntolainaa ja saatu se niin, että miehellä pieni palkka ja mulla sitäkin pienempi ja olin vielä jäämässä äitiyslomalle. Nyt tehtiin uudet talokaupat ja saatiin lainaa vielä entistä enemmän (130 000) ja minä olen kotihoidotuella ja mies töissä, tosin hiukan paremmalla palkalla nykyisin jo.

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
En tiä mut jos fiilikset on sellaiset ettet tiedä haluatko edes olla miehesi kanssa niin kannattaako yhteistä asuntoa alkaa ostamaan? :saint:

no ihan samaa mietin tässä ja en kyllä ite tuossa tilanteessa rupeis asuntoa hankkimaan.

mietippäs ap tilannetta JOS teille tuleekin ero? mitä sitten? kumpi saa asunnon, kumpi PYSTYY pitämään asunnon? ja kumpi maksaa kummalle vai meneekö asunto myyntiin? mitäs jos kyseessä on semmonen asunto mikä on molempien mielestä unelma ja ero tulee?

hätiköiden ei tuu ku kusipäisiä lapsia - tapasi mummovainaani sanoa.

Yhteistyössä