Kuka tunnistaisi tämän haalarin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apuja

Vieras
Aijaa.com - 8788782.jpg

päällinen 73% polyamidia, 27% polyuretaania

Haalari on reiman mallistoa.Muuta en tiedä.Materiaalia sellasta liukaspintaista...onkohan kosteussuojattua? Tietäiskö kukaan haalarin mallia?Siistissä kunnossa ostin, mutta mahdollista paikkakangasta varten tarvitsisin tarkempia tietoja.

olen itse ihan pihalla näistä...pahoittelen huonoa, rakeista kuvalaatua

[QUOTE="minä";24738724]Kosteussuojan paljastaa ReimaTec-logo. Mikäli sitä ei ole, vaan pelkkä Reima, niin haalari ei ole kosteudenpitävä.[/QUOTE]

Ok, kiitos tästä eli sitten ei ole kosteussuojattu, mutta kuitenkin sellaista materiaalia että kestää paremmin kuin sellanen toisenlainen...en osaa selittää.Saakohan noihin ei kosteussuojattuihin myös sieltä paikkakangasta???...jos siihen polven kohdalle vaikka tulisi nirhauma.

Kuvasta taitaa olla vaikea sanoa mikä malli voisi olla kyseessä?

Sitä paikkakangasta voi hankkia ihan tavallisesta kangaskaupastakin.

Tehtaalta ei välttämättä enää saa juuri sitä oikeaa väriä tai juuri sitä samaa kangasta, kun ne muuttuvat aika tiuhaan kuitenkin.
Kysyä toki voi, kuvan lähettäminen sänköpostin mukana riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24738747:
Sitä paikkakangasta voi hankkia ihan tavallisesta kangaskaupastakin.

Tehtaalta ei välttämättä enää saa juuri sitä oikeaa väriä tai juuri sitä samaa kangasta, kun ne muuttuvat aika tiuhaan kuitenkin.
Kysyä toki voi, kuvan lähettäminen sänköpostin mukana riittää.

Juu, tiedän että paikkakangasta saa kangaskaupastakin, mutta mietin että onkohan saatavissa tuossa värissä? Punaista ja mustaa olen kyllä nähnyt, mutta en tiedä onko täällä pikkukaupungissa miten hyvä valikoima.
Mitään kiirettä toki ei ole, kun haalari on ehjä ja hyvässä kunnossa :)

Yhteistyössä