kuka uskaltaa mukaan: pinotaan NOLOIMMAT SEKSIKOKEMUKSEMME :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vakkari harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieheni kanssa oltiin suhteen alkuajoilla naimassa hänen luonaan. Mies oli päälläni ja piti patterin reunasta tukea ja juuri kun oli tulossa (ja vauhti oli tietysti sen mukaista :D ) lähti koko patteri seinästä irti!!
Luojan kiitos se saatiin kummiskin takaisin seinään kiinni ilman huoltomiehen apua, sitten se vasta noloa ois ollukki :D
Ja seuraavan kerran kun tulin mieheni luona käymään oli sänky siirretty pois patterin edestä :D

Kerran sekstailtiin vuosia sitten nyksän kanssa ja oli sitten mieheni puhelin jostain kumman syystä jäänyt sängylle.. anoppi sitten oli soittanut sekstailumme aikana ja puhelin vahingossa vastannut allamme, onneksi ei kuitenkaan anoppi tajunnut mitä olimme touhuamassa, luuli kuulemma että olimme kävelemässä jossain lumihangella narinasta päätellen :DD Kyllä saatiin makeat naurut!

Sinkkuaikoinani kaikkein noloin oli kyllä se kun pokasin ravitolasa uroon ja mentiin sen kämpille touhuu. Käväisin vessassa sitä ennen ja riisuin siinä samalla sit housut ja alushousut pois,et päästään heti hommia aloittamaan. Tuli seksysti kävellen vessasta makkariin ja mies siellä jo punkassa odottkin. Ihmettelin hänen ilmeen muuttumista ja alkoi näyttää haluttomalta vaikka oli temmi pystyssä siinä. Tajusin siinä samassa että olin jättänyt nylonpolvisukat jalkaani , ruskeat :) Oikeesti silloin nolotti ihan sikana. No hommat kuitenkin hoidettiin ja hyvin hoidettiinkin,mut ei koskaan enään sen jäkeen nähty

No ehkä noloin on se kun olin ekaa kertaa miehen vanhemmilla kylässä ja matkaa sinne on niin paljon että oltiin koko viikonloppu. Kylässä oli myös miehen veli perheineen ja nukuttiin viereisissä huoneissa. En tuolloin tiennyt kuinka hatarat ne niiden seinät on, meillä kun tuppaa toi seksi elämä olemaan aika äänekästä niin tajusin vasta seuraavana aamuna kun miehen veli puhui siellä niiden huoneessa, että tottakai ne meidänkin äänet on sinne kuulunut.

Miestä hävetti todella paljon, kun suhteen alussa ekoja kertaa kun sekstailtiin, ja mies oli tulossa sisään ja just ennen kun pääs sisään niin laukes ja aamulla sama homma.

Mulla ei ole kyllä omaa tarinaa. :( Mut kissaihmisenä ajattelin jakaa tämän teidän kanssanne http://seksimokat.com/webcam-nettiseksi/kaksi-mirria/

Tosin mun varmaan pitää ottaa tämä opettavaisena tarinana - kissat pysyy eri huoneessa jatkossa. :D

Yhteistyössä