Venäjä väittää: Siviilit eivät ole vaarassa, kaupunkeihin ei hyökätä – näin maan mediassa kerrotaan hyökkäyksestä
Näin Venäjän valtionmediassa kerrotaan tapahtumista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ainakin yksi tälläkin palstalla.
Millainen on Putinisti?palstalla on 2 kaks rekkautunutta ja muutama harmaa putinisti
Millainen on Putinisti?
Jokainen tietää, että suuressa kuvassa tässä on kyse suurvaltojen sodasta.henkilö joka uskoo puuttinin puheita ja trollailee hänen sanomisiaan eteenpäin
esim. että puuttini on donbassissa muka suojelemassa venäläisvähemmistöä Ukrainan valtiovallan väkivallalta
normaali ihminen tietää että puuttini valahtelee aina kun se avaa suunsa
Jokainen tietää, että suuressa kuvassa tässä on kyse suurvaltojen sodasta.
Ja ihan vain tiedoksi, että mitä enemmän lietsotaan venäjäpelkoa ja haukutaan Putinia hulluksi niin sitä arvaamattomammalta ja vaarallisemmalta Venäjä vaikuttaa. Tämä on Venäjän agenda.
Kuka meistä siis se Putinisti on?
Vaiko se, joka pelaa (tietämättään?) Putinin pussiin?se joka uskoo putinia
Vaiko se, joka pelaa (tietämättään?) Putinin pussiin?
juu puttea vihaavat 2plussalaiset pelaa psykoputlerin pussiinVaiko se, joka pelaa (tietämättään?) Putinin pussiin?
Aaa, niinhän se oliki juu.semmonen on ns. hyödyllinen idiootti
se joka pelaa tahallaan puuttinin pussiin on putinisti
Kylmäpäinen ja maltillinen vai miten se menikään?
Viikon sisällä uutiset ovat vaihtuneet karmeiksi.
Katsoin aamu-uutiset. Ihmiset ottivat vapaata töistään ja lastasivat hiekkasäkkejä synnytyssairaalan eteen.
Pidetään tämän palstan keskustelut maltillisIna.
Ihan normaali poliitikko siis.normaali ihminen tietää että puuttini valahtelee aina kun se avaa suunsa
@LispettiLispetin mielestä tämä ei ole Putinin syy vaan muiden. Täytyy ymmärtää.
Eihän ymmärtäminen ole sama kuin hyväksyminen.@Lispetti
Ja venäjän historian takia pitää ymmärtää eli kaikki menee hienosti Ukrainassa Lissun mukaan, hän haluaa varmaan lisää tätä tappavaa ”ymmärrystä” myös Baltiaan ja Suomeen
Olen kiinnostunut historiasta. Ennen koronapandemiaa kävin Rooman historian luennoilla.Eihän ymmärtäminen ole sama kuin hyväksyminen.
Tässä erinomainen luento jonka sain eräältä palstalaiselta. Katso jos kiinnostaa. Ihan vaikka muistin verestämiseksi.Olen kiinnostunut historiasta. Ennen koronapandemiaa kävin Rooman historian luennoilla.
Venäjä eristäytyy muusta maailmasta ja rajoittaa tiedonkulkua. Tämän olen tiennyt aina ja asia jaksaa vieläkin ihmetyttää.
Esirippu laskeutuu ja huonot suhteet jatkuvat pitkään. Kulunut viikko on ollut meille suomalaisille kylmää kyytiä.
Kärsimys ei jalosta ketään. Siinä asiassa venäläiset ovat väärässä.
Uskontoa ei pidä valjastaa diktaattoreiden käsikassaraksi.
Olen todella pahoillani venäläisten puolesta. Kansa kärsii tyhjän takia.