Kuka valitsee tänne modet? Ja miten voidaan mode erottaa tehtävistään?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ketuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitä, A shajne on ainakin ihana. Rakastan täysillä. :heart: Poistaa ja muokkaa viestejä oikeudenmukaisesti, eikä anna uskontonsa haitata moderointiaan. Eikä pissikään ole noussut päähän yhtään. Mahtava tyyppi. =) :flower: :heart: :heart: :heart: :p

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Mitä, A shajne on ainakin ihana. Rakastan täysillä. :heart: Poistaa ja muokkaa viestejä oikeudenmukaisesti, eikä anna uskontonsa haitata moderointiaan. Eikä pissikään ole noussut päähän yhtään. Mahtava tyyppi. =) :flower: :heart: :heart: :heart: :p

Jep, peesi ;) . Mut oikeesti, kuinka voi tuntematon ihminen ärsyttää noin paljon? En tykkää yhtään tästä tyypistä.. sori vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Musta modet on toimineet ihan asiallisesti, :flower: teille!

Ai asiallisesti kun poistaa oman mielensä mukaan viestejä ja linkkejä? Sitte vaan selitetään, että ylläpito käski... uskoo ken tahtoo, mä en.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Musta modet on toimineet ihan asiallisesti, :flower: teille!

Ai asiallisesti kun poistaa oman mielensä mukaan viestejä ja linkkejä? Sitte vaan selitetään, että ylläpito käski... uskoo ken tahtoo, mä en.

No toistaiseksi vastaan ei oo tullut yhtään sellaista ketjua, jonka poistamisen perusteita mä en olisi ymmärtänyt.

Yhteistyössä