kuka vielä jaksaa tilata H&M:lta lastenvaatteita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääks
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääks

Vieras
mulla menee hermot noihin kokoihin kun ei koskaan tiedä onko vaate isoa vai pientä. Esim. meidän 1 v. tytöllä käytössä h&m:n 68 cm paita ja 86 cm paita. Toisella tytöllä menee 80 cm housut mut paita pitää olla 98 cm. Niin että mitähän kokoa tilaisi kesäksi... Saahan ne palauttaa, mut ei jaksa... Ihmeen paljon noita vaatteita silti näkyy meidän kylän kirpparillakin vaikkei ole ko puljua lähimaillakaan eli vissiin ihmiset sieltä vielä tilaa...

Tilaan ja ostan myymälästä aika paljonkin, enkä ole vielä ongelmaasi törmännyt. Yleensä ovat normaalia tai pienehköä kokoa, eli jos mietin kahden koon välillä, otan isomman.

Hinta-laatu-suhteeltaan käsittämättömän hyviä lastenvaatteita. Aikuisten puolella laatu selvästi huonompaa.

mun mielestä Lindexillä on paljon parempaa laatua vaikka ovat samaa hintaluokkaa. Ja Lindexin vaatteissa ei koot heittele noin. Tosin valikoima on aika suppea, varsinkin pojille.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mun mielestä Lindexillä on paljon parempaa laatua vaikka ovat samaa hintaluokkaa. Ja Lindexin vaatteissa ei koot heittele noin. Tosin valikoima on aika suppea, varsinkin pojille.

Itse en vaan tykkää uusretrosta, ja Lindex on pilannut jo ison osan Bamse-mallistostaankin retroefekteillä. Muuten ostan juuri pojalle paljon niitä, tytöille henkalta enemmän. Laatu vaihtelee Lindexillä, halvemmat on selvästi huonompia, kuin kalliimmat.

Fix- vaatteet on Lindexillä paremman laatuisia eikä niin retroja. Bamset mun mielestä taas huonomman laatuisia, ja kallimpia. Mä olen ostanut sieltä tytöille paljon ei- retroa, siellä on paljon pinkkiä myös. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Voi olla sattumaa, mutta ostin itselleni lindexiltä neuletakin ja se alkoi ratkeamaan saumoista. Sitä on ihan mahdotonta edes korjata. Ratkeaa aina toisesta paikasta, kun toisesta korjaa.

Ite oon tilannut hm:ltä lapsille ja ostanut myös. Ei koskaan mitään ongelmia ole ollut. Eri asia viitsiikö sit itselleen tilata, kun ne ei aina vastaakaan välttämättä kokoa. Riippuu materiaaleistakin.

suurimmaksi osaksi juuri H&M:llä tietää mitä saa. Halvemmat trikoopaidat ovat niukkoja ja muut reiluja. tyttöjen puolella sama koko on pari kokoa pienempi kuin pojilla. Yksittäisissä vaatteissa on kokonumero joskus merkitty päin persiitä. Mutta paikanpäällä tämän näkee.

Hinta-laatusuhde on minusta parhaita.

Mun mielestä Lindeksiltä on tosi hankalaa ostaa lapsille vaatteita just kun on niin kummallisia kokoja ja ne on huonolaatusia kutistuvat pesussa jne. viimeksi taisin ostaa sieltä esikoiselle 116 cm housut ja kun pesin ne niin kävivät sit 104 cm kokoa käyttävälle siskolle. Pesin vaatteet ihan oikeassa lämpötilassa joten sitäkään ei voi syyttää..

Yhteistyössä