Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En minä käskenyt tai edes pyytänyt häntä sinne menemään. Hän meni sinne omasta tahdostaan, ja yksi suuri syy sinne menoon oli se, että hän tahtoo muuttaa elämäänsä parempaan suuntaan, jotta sukuni voisi ehkä joskus hyväksyä hänet.
En ottanut mustalaista. Otin tavallisen suomalaisen tytön, jolla on vain takana hieman villimpi nuoruus, johon on kuulunut rikoksia. Mm. Varkaus, törkeä rattijuopumus, petos, ja pahoinpitely.
Näistä on kuitenkin aikaa, ja tyttöystävä on niistä rangaistuksensa kärsinyt. Perheeni, sukulaiseni, ja ystäväni ovat kaikki niin lain kuuliaisia, etteivät hyväksy minun valitsevan naista, jolla on tällaiset taustat.
En ottanut mustalaista. Otin tavallisen suomalaisen tytön, jolla on vain takana hieman villimpi nuoruus, johon on kuulunut rikoksia. Mm. Varkaus, törkeä rattijuopumus, petos, ja pahoinpitely.
Näistä on kuitenkin aikaa, ja tyttöystävä on niistä rangaistuksensa kärsinyt. Perheeni, sukulaiseni, ja ystäväni ovat kaikki niin lain kuuliaisia, etteivät hyväksy minun valitsevan naista, jolla on tällaiset taustat.