Kukaan ei hyväksy tyttöystävääni!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vain sinä teet päätöksen, ei kukaan muu. Ystävyytesi arvoiset tukevat sinua kun olet tehnyt päätöksen, siihen asti he ilmaisevat mielipiteensä rehellisesti.

En minä käskenyt tai edes pyytänyt häntä sinne menemään. Hän meni sinne omasta tahdostaan, ja yksi suuri syy sinne menoon oli se, että hän tahtoo muuttaa elämäänsä parempaan suuntaan, jotta sukuni voisi ehkä joskus hyväksyä hänet.

Sinne pitäisi mennä ihan siksi, että haluaa saada oman elämänsä kuntoon ja elää kunniallista elämää, eikä siksi, että miellyttää poikaystävän sukulaisia. Syy kuulostaa siltä, että oikeasti häntä ei kiinnosta asia pätkän vertaa ja on valmis sotkemaan asiansa uudelleen.

Sukulaisesi haluavat vain varoittaa, koska pelkäävät puolestasi.
Olet kuitenkin sen verran nuori.
Lopulta päätös on kuitenkin sinun.. Kyllä he ajan myötä oppivat hyväksymään.

kehottaisin itse sinua antamaan sukulaisille ja ystävillesi aikaa sopeutua asiaan. mennyt on kuitenkin mennyttä koska kertomasi perusteella tyttöystäväsi on parantanut tapansa. jos rakastatte toisianne, se näkyy. ja ajan kanssa myös läheisesi huomaavat sen.

Jos mä oisin kuunnellut sukulaisten mielipiteitä niin en ois alkanut mihinkään nykyisen aviomieheni kanssa.
No, heiltä ei kysytty kun ei toisten mielipiteet kiinnostanut. Mutta myöhemmin he sanoivat itse että näkevät kyllä kuinka paljon rakastamme toisiamme ja mies on sittenkin ihan hyvä tyyppi.
Sun pitäisi päästä tosta toisten mielipiteiden miettimisestä. Joo, joskus ne on hyvä ottaa huomioon tai edes miettiä olisiko niissä perää mutta ei niillä nyt tollanen vaikutus ihmiseen sais olla.

En ottanut mustalaista. Otin tavallisen suomalaisen tytön, jolla on vain takana hieman villimpi nuoruus, johon on kuulunut rikoksia. Mm. Varkaus, törkeä rattijuopumus, petos, ja pahoinpitely.

Näistä on kuitenkin aikaa, ja tyttöystävä on niistä rangaistuksensa kärsinyt. Perheeni, sukulaiseni, ja ystäväni ovat kaikki niin lain kuuliaisia, etteivät hyväksy minun valitsevan naista, jolla on tällaiset taustat.

Teit oikein jos otit hänet takaisin. Ei rakkaus katso yhteisöä, vaan yksilöä. Itse voisin vallan hyvin elää rakastamani ihmisen kanssa, vaikka kukaan muu ei häntä hyväksyisi.

En ottanut mustalaista. Otin tavallisen suomalaisen tytön, jolla on vain takana hieman villimpi nuoruus, johon on kuulunut rikoksia. Mm. Varkaus, törkeä rattijuopumus, petos, ja pahoinpitely.

Näistä on kuitenkin aikaa, ja tyttöystävä on niistä rangaistuksensa kärsinyt. Perheeni, sukulaiseni, ja ystäväni ovat kaikki niin lain kuuliaisia, etteivät hyväksy minun valitsevan naista, jolla on tällaiset taustat.

Mitä väliä sillä taustalla on, jos kerta ihminen on todella nayttäny sen, että on muuttunu. Mua rupes ärsyttämään nuo sun vanhemmat, ystävät ja sisarukset, voiko enää mitään tekopyhempää olla??!! Lapsellista toisen ihmisen hallintaa ja kiristämistä tunteilla, sun vanhemmat, ystävät ja sisarukset tässä tyhmästi käyttäytyy ja tekevät itestään naurettavia. Tee niin, mikä susta tuntuu parhaimmalta, kuuntele sisintäs ja sydäntäs ja tee päätös sen pohjalta.

Sinuna valitsisin sen jota rakastan ja itselleni sen ottaisin, en vanhemmile, ystävilleni tai sisaruksilleni. Mun päätöksiin vaikuttaminen ja tunteilla kiristäminen loppuis siinä kohtaa, kun pistäsin välit poikki tuollasiin ihmisiin, toki varottaisin asiasta ensin. Mä en tollasta kauniit- ja rohkeat meininkiä kyllä kattelis yhtään. Älä anna tollasten ahdasmielisten, tekopyhien pellejen määrätä SUN elämästä, SÄ määräät itse omasta elämästäs ja teet ite omat valintas, ne jotka niitä ei hyväksy, niin voi voi... Jos on vaikeeta hyväksyä, niin suksikoon kuuseen, sun ei siitä tarvi välittää ja ne ei todellakaan ole sillon sun arvosia.

Yhteistyössä