Kukaan, ei siis KUKAAN ole kysynyt/kutsunut minua/minulta mitä teen juhannuksena :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "neppis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"neppis"

Vieras
Eka juhannus yksin,eron vuosipäivä tulossa parin päivän päästä ja KUKAAN ei ole kutsunut mua minnekkään tai edes kysynyt mitä teen. Väkisin en kenellekään tunge juhannusta viettämään. Kyllä se nyt yksinkin kai menee, mutta tiedän et aika tulee pitkäksi ja mietin sitä mitä viime juhannuksena tapahtui:( Se oli ihan kauhee juhannus ja väkisinkin nousee mieleen vielä.
Töihinkään en voi enää itseäni tyrkätä,huomenna toki menen mutta ilta siinäkin jää sit vielä,juhannuspäivä tulee olemaan se vaikeempi pala kun ei täällä mitään tapahdu sillon. Viitsi edes tansseihin mennä kun en osaa tanssia.

Onko terassit/baarit auki juhannuksena? No,ei mua kyllä mikään baarikaan kiinnosta. No,nyt on sitten kaikki vuoden koetinkivet käyty läpi kun ympyrä sulkeutuu juhannukseen.

No voi voi. Ei kysynyt multakaan niinpä mä kysyin ystävältä mitä he tekevät ja kutsuivatkin mut mukaan mökille. Ei kukaan tuu sua sieltä kotoa hakemaan, pitää olla itse aktiivinen.

[QUOTE="vieras";26521920]No voi voi. Ei kysynyt multakaan niinpä mä kysyin ystävältä mitä he tekevät ja kutsuivatkin mut mukaan mökille. Ei kukaan tuu sua sieltä kotoa hakemaan, pitää olla itse aktiivinen.[/QUOTE]

No musta se on aika ilmiselvää kutsun kalastelua jos ite kysyn mitä teette ni pakkohan siinä melkeen on kutsua sitten kun toinen kysyy. No,ei siinä mitään,vietän sit ihan normaali viikonlopun sillä erotuksella et lauantaina mikään paikka ei ole auki,menee kai sit nukkuen koko päivä.

[QUOTE="neppis";26522022]No musta se on aika ilmiselvää kutsun kalastelua jos ite kysyn mitä teette ni pakkohan siinä melkeen on kutsua sitten kun toinen kysyy. No,ei siinä mitään,vietän sit ihan normaali viikonlopun sillä erotuksella et lauantaina mikään paikka ei ole auki,menee kai sit nukkuen koko päivä.[/QUOTE]

Eikä ole. Siihen voi vastata, että me mennään mökille, mitäs itse teet? Kyllä mä tiedän, että mun ystävät ei ole sellaisia kynnysmattoja etteikö ne viittis mulle suoraan sanoa, jos ei halua viettää aikaa mun kanssa.

Oletko sä ikinä pyytänyt ketään kaveria/tuttua kylään tai shoppailemaan tai leffaan? Tai miestä treffeille? Onko normaali sosiaalinen kanssakäyminen sun mielestä kalastelua?

hakisin herkkuja kaappiin ja kasan pokkareita. siinä menisi mukavasti juhannus.miksi tarvii olla niin järjestettyä kun voi vaan olla. juhannuksen jälkeen otat ryhtiliikkeen ja alat viettämään aikaa ystävien kansa tai etsit uusia

[QUOTE="vieras";26522119]Oletko sä ikinä pyytänyt ketään kaveria/tuttua kylään tai shoppailemaan tai leffaan? Tai miestä treffeille? Onko normaali sosiaalinen kanssakäyminen sun mielestä kalastelua?[/QUOTE]

No tietysti olen!

[QUOTE="neppis";26522188]No tietysti olen![/QUOTE]

Miksi se olisi yhtään sen pahempi kysyä ihmisiltä mitä ne juhannuksena tekee? Minkä takia sä odotat, että toiset kysyy sinulta, miksi sä et voi kysyä heiltä?

[QUOTE="neppis";26522212]No olen viettänyt aikaa toisten seurassa melko paljon,siksikin en viitsi itteeni väkisin tunkea muiden pyhien viettoon.[/QUOTE]

Mitä helvetin väkisin tunkemista se on, jos kysyt kaverilta mitä he tekevät juhannuksena?

Ei kysynyt muakaan,niimpä aloitin juhannuksen jo nyt ja kävin paikallisessa parilla.Nyt grillaan yksikseni makkaran tai kaks ja juon muutaman..siinäpähän viettäkön jussia millain haluaa=)

Ymmärrän yksinäisyyden tunteesi. Joulu ja juhannus lienevät vuoden vaikeimmat ajat olla yksin, kun kaikkialla puuhataan sukulaisjuhlia. Mutta ajattele positiivisesti, kun vietät aikaasi itsesi laatuseurassa, ei tarvitse katsella myötähäpeillen kenenkään känniörvellystä, ei kuunnella ihmisten välisiä riitoja, ei tarvitse olla pakkososiaalinen, saa nukkua ja syödä halutessaan, lukea tai tehdä mitä huvittaa eikä kukaan katsele nenänvarttaan pitkin ja odota aktiivista osallistumista.

Ihmiset kyselevät aika paljon toisiltaan, miten toiset viettävät juhannusta. Kutsuja juhannuksen viettoon ei välttämättä tule. Syynä on usein se, että ihmiset urautuvat viettämään juhannusta (kuten jouluakin) tietyllä tavalla, tietyssä seurassa, melko usein sukulaisten kanssa, nuorempana ehkä myös tietyllä kaveriporukalla.

Tee niin kuin minä aikoinaan: Eron jälkeen ekana juhannuksena ensin vaikutti ettei ole mitään tekemistä, mutta sitten aamulla kuitenkin löysin itsesi krapulasta ja exäni vierestä ilman vaatteita :)

[QUOTE="neppis";26521857]Eka juhannus yksin,eron vuosipäivä tulossa parin päivän päästä ja KUKAAN ei ole kutsunut mua minnekkään tai edes kysynyt mitä teen. Väkisin en kenellekään tunge juhannusta viettämään. Kyllä se nyt yksinkin kai menee, mutta tiedän et aika tulee pitkäksi ja mietin sitä mitä viime juhannuksena tapahtui:( Se oli ihan kauhee juhannus ja väkisinkin nousee mieleen vielä.
Töihinkään en voi enää itseäni tyrkätä,huomenna toki menen mutta ilta siinäkin jää sit vielä,juhannuspäivä tulee olemaan se vaikeempi pala kun ei täällä mitään tapahdu sillon. Viitsi edes tansseihin mennä kun en osaa tanssia.

Onko terassit/baarit auki juhannuksena? No,ei mua kyllä mikään baarikaan kiinnosta. No,nyt on sitten kaikki vuoden koetinkivet käyty läpi kun ympyrä sulkeutuu juhannukseen.[/QUOTE]

olet siis totaalisen YKSIN, onko sinulla lapsiakaan? vai missä he ovat? Itselläni lapset, joten en ole yksin, mutta toki aikuista seuraa kaipaisin meillekin... eikä meiltäkään kukaan ole kysellyt, mitä teemme, tai kutsunut meitä seuraansa, eikä ole sellainen suku, että porukalla kokoonnuttaisiin yhteen.

Ymmärrän yksinäisyyden tunteesi. Joulu ja juhannus lienevät vuoden vaikeimmat ajat olla yksin, kun kaikkialla puuhataan sukulaisjuhlia. Mutta ajattele positiivisesti, kun vietät aikaasi itsesi laatuseurassa, ei tarvitse katsella myötähäpeillen kenenkään känniörvellystä, ei kuunnella ihmisten välisiä riitoja, ei tarvitse olla pakkososiaalinen, saa nukkua ja syödä halutessaan, lukea tai tehdä mitä huvittaa eikä kukaan katsele nenänvarttaan pitkin ja odota aktiivista osallistumista.

Ihmiset kyselevät aika paljon toisiltaan, miten toiset viettävät juhannusta. Kutsuja juhannuksen viettoon ei välttämättä tule. Syynä on usein se, että ihmiset urautuvat viettämään juhannusta (kuten jouluakin) tietyllä tavalla, tietyssä seurassa, melko usein sukulaisten kanssa, nuorempana ehkä myös tietyllä kaveriporukalla.

Kyllä mäkin ymmärrän yksinäisyyden tunteen. Mutta avuttomuuden tunnetta en ymmärrä. Sitä asennetta että itse ei voi tehdä tilanteelle mitään. Että itse ei voi edes kysyä kaverilta mitä hän tekee juhannuksena tai yrittää keksiä itsekseen jotain kivaa tekemistä.

[QUOTE="neppis";26521857]mietin sitä mitä viime juhannuksena tapahtui:( Se oli ihan kauhee juhannus ja väkisinkin nousee mieleen vielä.
[/QUOTE]

No kerro nyt lisää, tämän takiahan sä koko ketjunkin aloitit?

Yhteistyössä