Kukaan ei varmasti ole yhtä TYHMÄ kuin minä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja herkkupeppu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

herkkupeppu

Jäsen
21.04.2007
857
0
16
Eli 'ostin' netin kautta kallista vehjettä ja laitoin rahat tilille hyväuskoisena etukäteen... Sinne meni puolet kuukauden ansioistani :'( :'( :'( ja äsken lähti rikosilmoitus matkaan... Miten voinkin olla noin ääliö???! Entisenä koulukiusattuna meni 10 vuotta että aloin luottaa ihmisiin ja heti käy näin :headwall: :headwall: :headwall: Eipä tullut mieleen peruuttaa maksua ennenkuin oli liian myöhäistä, tai tarkistaa myyjän antamat tiedot itsestään (yllätys yllätys, ei löydy hakemalla). Jotain toivoa kuitenkin on, koska toimiva puhelinnumero ja sähköpostiosoite (näistä viestit tulivat) sekä tilinumero (mihin rahat menivät) ovat tiedossa. Ja arvatkaa vaan vastaako viesteihini enää sen jälkeen kun sai rahat.

En ole nukkunut moneen yöhön kun olen miettinyt tätä ja itku on silmässä koko ajan :o Mies on sitä mieltä että tulipahan oppirahat maksettua ja ikinä ei pidä luottaa muihin... Siinäpä se tuki |O Nyt en tiedä mitä teen kun uloskaan ei kehtaa mennä silmät punaisena eikä muille puhua :(

Onko kukaan muu yhtä tyhmä ja hyväuskoinen kuin minä? Ei varmasti, vähän aikaa sitten en minäkään olisi luottanut... En tiedä pitäiskö nauraa vai itkeä :laugh: Tämä ei muuten ole mikään promo vaan ihan totisinta totta!!!

Voi että mä voin olla hölmö!!! :ashamed:

No voi että :hug: No virheitä oppii. Ehkä itse olisin vaatinut lähetyksen postiennakolla ja olisin myös vaatinut että saan tarkistaa paketin ennen lunastamista. Niinkin kun voi tehdä.... No mutta jos on tilinumerot ja muut niin niin eiköhän se kaveri kiinni saada, eriasia vain että saatko ikinä rahojasi. Voimia kuitenkin!

Yhteistyössä