Kukaan harkinnut rintojen pienennysleikkausta, tai ollut jo sellaisessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "eela"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"eela"

Vieras
Mun rinnat kasvoi ilhan valtavasti esikoisen odotuksen ja imetyksen aikana. Ei ennenkään minit olleet, olivat vuosia C80 kokoa. Nyt sitten on F80 :( Paino ei muuttunut miksikään, tai siis raskaudesta ei jäänyt kiloja. Olen toki muodokas, mutta painoindeksi on kuitenkin lievän ylipainon rajoissa, mutta se oli myös ennen raskautta.

Toiveissa on toinen lapsi, että ennen sitä en ryhdy mihinkään rinnanpienennys projekteihin. Mutta kyllä nyt jo mietityttää, että en kestä näitä "lolloja". Painoa voin ja yritänkin vielä pudottaa, en sitten tiedä auttaako yhtään, tyhjemmäksi nuo pussit sitten varmasti ainakin käyvät.

Onko joku muu painimassa samanlaisien ongelmien kanssa tai ehkä jo käynyt operaatiossa. Mitään lääketieteellistä syytä minulla ei vielä leikkaukseen ole, tarkoitan siis yläselkä/niska vaivoja. Käytän erittäin hyvin tukevia liivejä, mutta urheillessa ja etenkin hölkätessä noita rintoja ei meinaa saada millään juntattua kiini vartaloon. Käytössä on kahdet urheiluliivit päällekäin ja päällä napakka toppi. Ja uskon iän myötä muitakin vaikeuksia tulevan, nyt ikää 30v.

Harkinnut olen. Mullakin "vasta" yksi lapsi, joten ainakin niin kauan tarvii odottaa kunnes on lapset tehtynä. Mulla koko 75E, muutoin vaatekoko n. 36, tai olisi jos paidat mahtuisi tissien kohdalta kiinni. Ihan epäsuhta olen, kauheet lollottimet muuten hoikassa varressa, mutta en usko että kriteerit julkisella puolella täyttyisi. Ei muuta kun muutaman vuoden päästä "remonttilainaa" ja tissit uusiksi kiitos :)

Yhteistyössä