Minä kävin muutama vuosi sitten. Olin kaverin luona siellä joten hotelleista ei ole tietoa. Tykkäsin kovasti. Kävin Trinity collegessa, siellä on book of kells, joka on suosittu nähtävyys. Kävin myös siellä jossain vanhassa vankilassa, joka on kaupungin laitamilla. Oli opastettu turistikierros ja ne kertoi kaikkia jänniä juttuja sieltä... Sittenhän siellä on se Quinnesin panimo, en käynyt siellä mut jos meen sinne uudestaan niin voisin vierailla. Sit kävin jossain isossa museossa, siinä aika keskustassa sekin.
Pubeja on yhdellä kadulla varmaan 50, siis ihan jatkuvasti, että jos jano yllättää niin ei tarvi etsiä kauaa

. Pubeissa voi myös syödä. En hirveesti shoppaillu mut kyllä siellä kaikki kaupat löytyy ja isot ostoskeskukset. Nätti kaupunki, viihtyisä ja idyllinen, hienoja rakennuksia, niitä vois ihailla vaik kuinka kauan.
Bussit kulkee hyvin ja sitten siellä on sellainen tosi hiljanen juna tms. nimeltään LUAS. Sillä mä kuljin ympäriinsä.
P.S Jengi pukeutuu siellä tosi hyvin, varsinkin yöelämässä on naisilla mekot ja korkkarit ja vimpan päälle laitettu kaikki. Joten mikäli ko. puoli kiinnostaa niin ei kannata laittaa tuulipuvunhousuja, vaikka pubiin oiski menossa. Ihan vaa vinkkinä
P.P.S. Se niitten englanti on ihan älytöntä, varaudu että et ymmärrä juuri mitään eikä ne ymmärrä sua
Hyvää reissua!!