Kukaan käynyt Tallinnan eläintarhassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Olen käynyt ja pettynyt olin, tuntui että eläinraukat oli niin pienissä häkeissä että.... Toki takana on monta ja monenlaista eläintarhaa ja puistoa ja vertailu oli niihin parempiin.

Oliko hyvin hoidettu tarha? Näkikö eläimet hyvin? Mitäs lapset tykkäsivät? (jos olivat mukana )

Muutama vuosi sitten kävimme. Minun mielestäni aika masentava paikka (ehkä kaatosadekin vaikutti) mutta lapset taisi tykätä. Jos Korkeasaareen vertaa niin huonompi.

Ollaan käyty monta kertaa. Kesäisin on ihan siisti ja vihreä alue, keväällä aika harmaa paikka. Eläimiä on paljon erilaisia, joskus osa on niin piilossa, ettei niitä näe. Mutta sama taitaa olla joka eläintarhassa. Meidän lapset on tykänneet, ovat nyt 1v8kk ja 3v11kk ikäiset :)

Käytiin just pari viikkoa sitten. Mielestäni muuttunut parempaan päin, eläinten tilat nimittäin. Olihan siellä vielä esim. tiikereillä ja karhuilla (ja muillakin) huonot tilat mutta paljon on rempattu ja eläimilllä isoja aitauksia. Luulisin, että korjaavat pikku hiljaa muitakin aitauksia. Eläimet näki suht hyvin, osa oli kyllä sisällä viilentelemässä kun oli tosi kuuma päivä. Lapset 7 v ja 5 v tykkäs kovasti.

Niin ja vielä: sinne on vähän vaikea osata, opasteita ei kovin paljon ole. Mekin ajettiin pariin kertaan ohi ja ajateltiin että käydään kysymässä kioskista ja siellähän kukkulan päällä sitten pääsisäänkäynti oli. Puiston toinen sisäänkäynti on ihan hyvin opastettu.

Yhteistyössä