Kukaan käynyt Tallinnan Pirita top spassa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Olemme miehen kanssa menossa parin viikon päästä em. paikkaan ja ajattelin kysellä, onko kellään kokemuksia Piritasta? Missä Tallinnassa kannattaa käydä, mitä nähtävyyksiä on? Emme kumpikaan ole koskaan käyneet siellä.

Mie oon käynyt. En tosin muuta kuin suihkussa ja saunassa. Mentiin pienellä veneellä Tallinnaan ja asuttiin siinä veneessä Piritan satamassa. Sen sanon, ettei kannata ainakaan eläintarhaan mennä...

Me jouduttiin Piritaan ihan sattumalta, kun meidän hotelli oli ylibuukattu.

Pirita sijaitsee ainakin 5 kilsaa keskustasta, joten aina on otettava taksi kaupunkiin. Paikka oli muutenkin vanhan ja nuhruisen oloinen. Aamupala ei verrattavissa keskustan hotellien aamupalaan.

Valitettavasti on kirjoitettava, että me ei ainakaan mennä sinne toiste. Tosin voi olla, että olen tottunut turhankin hyvälle, kun yleensä yövytään aika tasokkaissa hotelleissa.

Ja onneksi reissun hauskuus ei riipu hotellista, vaan seurasta ja asenteesta :)

Tallinnassa parasta mun mielestä on vanha kaupunki. Siellä on ihana käppäillä ja käydä syömässä. Sitten Viru-hotellin takana on aika hyvä ostoskeskus. Sinne shoppailemaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Kaisa:
Me jouduttiin Piritaan ihan sattumalta, kun meidän hotelli oli ylibuukattu.

Pirita sijaitsee ainakin 5 kilsaa keskustasta, joten aina on otettava taksi kaupunkiin. Paikka oli muutenkin vanhan ja nuhruisen oloinen. Aamupala ei verrattavissa keskustan hotellien aamupalaan.

Valitettavasti on kirjoitettava, että me ei ainakaan mennä sinne toiste. Tosin voi olla, että olen tottunut turhankin hyvälle, kun yleensä yövytään aika tasokkaissa hotelleissa.

Ja onneksi reissun hauskuus ei riipu hotellista, vaan seurasta ja asenteesta :)

Tallinnassa parasta mun mielestä on vanha kaupunki. Siellä on ihana käppäillä ja käydä syömässä. Sitten Viru-hotellin takana on aika hyvä ostoskeskus. Sinne shoppailemaan!

Vähän itsellekin jäi nuhjuinen fiilis paikasta, tosin siitä on joku 10v, kun siellä kävin. Mutta jotenkin ne kaakelit sun muut, oli vanhaa, vanhaa, vanhaa.

Sen sijaan tosiaan vanha kaupunki oli erittäin kaunis ja ihana... Käveltiin siellä tunteja.

[quote="Viblsp

Vähän itsellekin jäi nuhjuinen fiilis paikasta, tosin siitä on joku 10v, kun siellä kävin. Mutta jotenkin ne kaakelit sun muut, oli vanhaa, vanhaa, vanhaa.

Sen sijaan tosiaan vanha kaupunki oli erittäin kaunis ja ihana... Käveltiin siellä tunteja.[/quote]

Se on ilmeisesti remontoitu ja avattu yleisölle v. 2003. Onkohan kukaan käynyt siellä sen jälkeen?

Tallinnassa on edullisia hyviä ravintoita. Voin suositella ainakin
- ravintola lusikas
-cantina carramba
-african kitchen

Tv-torni kannattaa käydä katsomassa, vanhakaupunki ( jos ensi kertaa tallinnassa) , puistoja ( kesällä).

Bussilla pärnuun 6€

Yhteistyössä