kukaan löytänyt oikeasti hyviä imetysliivejä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Manna

Vieras
Toinen raskaus menossa ja aloin taas etsimään hyviä imetysliivejä. Esikon aikaan ostin varmat kymmenet ja mitkään ei tuntunut oikeasti hyviltä päällä. Isot rinnat on, joten tukeakin tarvitaan. Osaako kukaan suositella?

Mulla ei ole mitkään megaboobsit, mutta ihan Kappahlin liivit ovat olleet parhaat. Sieltä meinaan taas kohta mennä hankkimaan uusia, toivottavsti vielä löytyy valikoimista.

Nämä! Aivan todella mukavat ja kauniitkin. Koko kannattaa katsoa tarkkaan, nuo kun on brittikokoja.

http://www.seraphine.com/maternity-fashion-online-shop/maternity-clothes-categories/breastfeeding-clothes/displayProduct.asp?idproduct=71&idcategory=123&title=Elle+MacPherson+Maternelle+nursing+bra

Alkuperäinen kirjoittaja kotimaiset:
Mene kunnon liikkeeseen. Triumph on miusta yliarvostettu.

Mulla on Triumphin kaarituettomat liivit ja ne olivat mielestäni parhaat. Ne sai pestä pesukoneessa 60 asteessa eli tosi kätevästi vauvapyykin joukossa. Mulla oli molempien vauva-aika sen verran rankka, että mitä vähemmän pyykättävää, sen parempi. Liivejä meni välillä useammat päivässä, kun maitoa tuli liikaa. On meidän koneessa käsinpesuohjelma, mut helpommalla pääsin, kun nakkisin liivit normaalin pesun kestävien pyykkien joukkoon.

Mä liputan Triumphin liivien puolesta, Prismassa maksoi aikanaan vähän alta 30 euroa. Parit halpikset ostin jostain KappAhlista tsm. mutta ne oli tosi surkeat, mulla oli imetysaikana E-kupin rinnat ja tarvitsin niihin kunnollisen tuen. Ehkä pienemmille rinnoille nuo halpikset olisi toiminut paremmin.

Alkuperäinen kirjoittaja elda:
Alkuperäinen kirjoittaja kotimaiset:
Mene kunnon liikkeeseen. Triumph on miusta yliarvostettu.

Mulla on Triumphin kaarituettomat liivit ja ne olivat mielestäni parhaat. Ne sai pestä pesukoneessa 60 asteessa eli tosi kätevästi vauvapyykin joukossa. Mulla oli molempien vauva-aika sen verran rankka, että mitä vähemmän pyykättävää, sen parempi. Liivejä meni välillä useammat päivässä, kun maitoa tuli liikaa. On meidän koneessa käsinpesuohjelma, mut helpommalla pääsin, kun nakkisin liivit normaalin pesun kestävien pyykkien joukkoon.

Juuri nuo kaarituettomat 60 asteessa konepestävät oli ne munkin liivit ja oli hyvät. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mulla ei ole mitkään megaboobsit, mutta ihan Kappahlin liivit ovat olleet parhaat. Sieltä meinaan taas kohta mennä hankkimaan uusia, toivottavsti vielä löytyy valikoimista.

Täys peesi! Mulla keskikokoiset rinnat (mutta Changen liiveillä pääsen kuppikokoon 75DD/E!! :laugh: ) ja Kappahlin liivit oli hyvät. Käytin niitä kaarituellisia pitsillisiä. Hintakaan ei huimaa, olisko joku 17 ?, itse ostin vielä halvemmalla kun oli joku "kaikki liivit kympillä"-tarjous.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun meijerit pysy ruodussa Changen liiveissä. Niissä on kaarituet, jotka ei kai kaikkia miellytä. Mutta mä en vois olla ilman.

Mä käytän normaalisti aina kaarituellisia liivejä mutta imetysaikana ne eivät olisi olleet hyvät, mä käytin liivejä nukkuessakin (pakko oli pitää liivinsuojia+liivejä yölläkin tai sänky olisi ollut likomärkä). Olisi painaneet ikävästi ainakin öisin. Lisäksi mulla oli pari rintatulehdusta ja lääkäri sanoi että kaarituet niitäkin helposti aiheuttavat kun painavat rintaa ja "pakkaavat" siten maitoa. Mutta ehkä tämäkään ei ole niin suuri ongelma jos ei ole isot imetyshinkit niinkuin mulla (normisti A tai B-kuppi, oli vähän totuttelemista).

Yhteistyössä