V
vieras
Vieras
Me vietetään juhannus ihan vaan kotona oman perheen kesken. Asumme omakotitalossa eli voimme grillata ja viettää aikaa omalla pihalla. Meillä ei ole mökkiä ja tuskin tuleekaan ikinä. Mä en olen sen tyyppinen, että viihtyisin alkeellisissa oloissa ilman vettä/pelkän kylmän veden voimin ja ilman sähköä ja vielä hyttysten syötävänä. Mulle ainoa vaihtoehto olisi ns kakkosasunto mukavuuksilla ja sellaiseen tuskin on ikinä rahaa.
Mulle juhannus on lähinnä pitkä viikonloppu, jolloin saa olla ihan vapaasti. En kaipaa mitään erityistä, vaan olen tyytyväinen, kun on aikaa olla oman perheen kesken kotona ja hyvällä ilmalla riittää varmasti pihatöitä tehtäväksi.
Multa on jo kysytty mitä me tehdään juhannuksena ja katsottiin vähän pitkäään, kun kerroin, että ollaan kotona ja hyvä niin.
Mulle juhannus on lähinnä pitkä viikonloppu, jolloin saa olla ihan vapaasti. En kaipaa mitään erityistä, vaan olen tyytyväinen, kun on aikaa olla oman perheen kesken kotona ja hyvällä ilmalla riittää varmasti pihatöitä tehtäväksi.
Multa on jo kysytty mitä me tehdään juhannuksena ja katsottiin vähän pitkäään, kun kerroin, että ollaan kotona ja hyvä niin.