kukaan ollut postissa joulukorttilajittelijana?????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sofia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sofia

Vieras
kokemuksia kaivataan..millanen homma ja millaset työpvät/tunnit. ja onko taukoja miten????omat eväät vai ruoka sieltä???seisoma vai istumatyötä??
KIITOS JO ETUKÄTEEN!!!

Minä olin kerran jouluna ja lisäksi myös ystävänpäivän tienoilla. Mukavaa aivotnarikkaan tyylistä työtä. Lajitellessa istutaan ja omat eväät mukaan! Itse tein yövuoroa, olisiko ollut jotain 4-7h vuoroja, muutama tauko.

kiitos tiedosta. ite olen menossa ja olen viidennellä kuulla raskaana. helpotti tosiaan toi tieto että saa sentää istua=) taukoja varmaan tarviin enempi ku pari mutta eiköhän se järjesty.

Vaikka on raskaana niin mun tietääkseni sillonki kuuluu se määrätty määrä niitä pausseja koska eihän se sairaus oo joka vaatisi jotain erityis toimenpiteitä.

Alkuperäinen kirjoittaja jups:
Vaikka on raskaana niin mun tietääkseni sillonki kuuluu se määrätty määrä niitä pausseja koska eihän se sairaus oo joka vaatisi jotain erityis toimenpiteitä.

joo mutta hei..pitäskö tehdä töitä ja kusta lahkeeseen..wc tauot tarviin...kohtu kun painaa virtsarakkoa taskaana olevilla

Mä olen ollut postissa joulukorttilajitteljana ja ihan mukava homma,istuttiin looseissa ja heiteltiin kortteja hyllyyn postinumeron mukaan ja kun hyllyt täyttyi niin hihnalle sitten tyhjennettiin nipussa kortit.
Ei siis todellakaan mitään rankkaa puuhaa ja tein 9tunnin työpäiviä,palkka ihan ok.

Oon ollu lajittelussa monta vuotta, jouluapulaiset yleensä istuu hyllyn vieressä heittämässä kortteja. Me ollaan kortteja lajiteltu koneella, kaks ajaa konetta ja 10 istuu koodaamassa koneella postinumeroita mitä kone ei ihmisten käsialasta tunnista. Eli pitkältä istumatyötä ja aivot voi jättää kotiin.
Nimim. Joulua taas kouluvuoden jälkeen odotellessa.. =)

Itse olen manulajittelussa ollut eli käsinlajittelussa lajitellut joulukortteja postissa aikoinaan ja mukava työ ja mukavia työkavereita oli postissa silloin työssä.

Yhteistyössä