kukaan onnistunut lukitsemaan pay palia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
:( plääh, saa vissiin auki vain soittamalla ja mähän en englantiin asti soita..

jos nettikaupasta tulee palautusta, ja olen maksanut luottokortilla paypalin kautta, niin tuleeko se palautus suoraan mun luottokortille myös, eikä jää minnekään paypal-tilille?? jeesatkaa!!! :D

Eiköhän PayPalilla maksetut rahat palaudu PayPal-tilille. Kauppias ei taida edes tietää onko sulla korttia vai ei. Olen kuullut, että PayPal-tililtä rahojen siirtäminen omalle pankkitilille voi olla ainakin aluksi hankalaa - ostoksiin tilillä olevia rahoja voi tietty käyttää.

Älä narraa. Sinulla on siis PayPal-tili ja luottokorttisi on liitetty tiliin aivan normaalilla tavalla - eli maksaessasi PayPalilla, maksu veloitetaan luottokortiltasi tai pankkikortiltasi.

Näin ollen maksaminen ei siis tapahdu luottokortilla, vaan PayPalilla. Maksun saaja ei siten tiedä, mistä kate PayPal-tilillesi on tullut. Tietysti sinusta näyttää, että maksu olisi tapahtunut luottokortiltasi, koska sinne tulee heti katevaraus, mutta jos katsot tarkemmin, huomaat maksun saajan olevan PayPal.

Voihan tietty olla, että on olemassa joku PayPal-varmistusjärjestelmä maksettaessa suoraan luottokortilla, mutta en ole kuullut sellaisesta.

olet ihana :D
mutta siis joo, ok, näin varmasti on.. mutta siis millä hitolla mä saan sen tilin auki.. mukamas en muista salasanaa ja kun yritän tilata sen sähköpostiin, niin mitään ei tule..... :(

Pakko varmaan vaan soittaa sinne tai lähettää mailia. Tietty voit yrittää jos huomenna muistaisit salasanan...

Tarkista vielä, että olet laittanut oikean käyttäjätunnuksen ja salasanan.