Kukaan plussannut RFSU:n testillä? Kokeillut joskus sitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Olisko vihdoin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Olisko vihdoin

Vieras
Ostin paketin ja malttamattomana testailin sitten heti. Siihen tuli sellainen roskishaamu (ilmaantui niin niin heikosti, että en ollut varma näenkö mitään ja kuivuessaan, testiajan mentyä umpeen viivassa näkyi tietyssä valossa väriä kontrollin lisäksi).
Tietenkään en uskonut olevan plussaa.
Nyt tein uudestaan ja kontrollin lisäksi toinen viiva alkoi piirtymään HETI, mutta tosi haalea aavistuksen punertava. Testiaika ei ole vieläkään mennyt umpeen ja siinäse kököttää!

Hui! Olenko raskaana?
Viivaa ei tartte tihrustaa. :)

Kertokaahan miten muille on käynyt? Onko plussa ollut plussa kun ilmaantunut heti?

Oon plussannu useamman plussan just noilla testeillä. Niihin tulee helposti "viivanpaikka", Plussaviivan kohdalla on erotettavissa haalea VÄRITÖN viiva, joka siis sävyltään poikkeaa itse testin väristä. Mutta jos saamasi haamu PUNERTAA olet raskaana :)
Kannattaa kuitenkin suhtautua haaleisiin plussiin toiveikkaan varovaisesti. Itselläni on tullut yksi varhainen keskenmeno (näiden viiden+toisen keskenmenon lisäksi), jolloin testi näytti haaleaa selkeää plussaa, mutta kuitenkin vuoto alkoi samana iltana.

Testaile vaikka päivittäin uudestaan, jos vuoto ei ala...kyllä se viiva siitä sit tummenee :)

Juu onhan tuo hailakka, mutta punertava. :) En saanut siitä meidän kameralla (mummon perintöä) oikein kuvaa, mutta laitan tässä linkin siihen. Ihan nolottaa kun minusta se ei siinä näy, mutta luonnossa näkyy. :)

Kiitokset sinulle vastauksestasi. :)

kuvassa on negatiivinen. olen itse tuolla testannut ja testiviiva on ollut tosiaan yhtä tumma kuin kontrollikin, ja raskaana oltiin. ja en tosiaan tuijottanut testiä vaan tökkäsin pissaan ja käänsin testin nurin ja menin odottamaan sen ajan ja sitten katsoin.

Olen testaillut muutaman kerran tolla testillä. Joka kerta on tullut vaal.pun. viiva testiajan sisään, siitä huolimatta en ole raskaana ollut. Muut testit joita olen samassa kierrossa koittanut, näyttäneet ihan selvää negaa.

Että en todellakaan luota kyseiseen testiin! Ikinä mikään muu testi ei ole antanut väärää plussaa.

Ok. Mulla antoi First sign-testi myös plussan ja oksentanut olen silloin tällöin ja voin pahoin eli itsellä on vahva tunne plussasta. Luonnossa on ihan vaaleanpunainen selkeästi ja näkyy kääntelemättä kaukaakin. Toinen testi oli aiemmin nega, puhdas nega.
Tuo kamera on about 15v. vanha, joten sillä on tosi vaikea saada kuvaa.

Yhteistyössä