Huhtikuiset 2027 💜

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PIKKUMAMI85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten te voitte? Täällä alko eilen etova olo ja sitä kesti lähes koko päivän. Aamulla/aamupäivällä oli pahimmillaan😬 vähän jännittää huominen töihin paluu. Esikoisesta oli myös etovaa oloa ja oksentelua muistaakseni rv13-14 asti.

Täällä varovainen huhtikuinen odottaja, haamu bongattu dpo9 eli mitä vaan voi käydä. Mutta olisi meidän 4 lapsi 😊 km toukokuussa, mutta roikun mukana kunnes toisin todistetaan 😄 la ois 25.4.

Ihanaa, arvelin huutelevani täällä yksin tämän perään! Mulla ei oikein kiinnosta tuo jätti fb-ryhmä ja oon aiempien lasten aikana ollut pienemmissä. Voin perustaa ryhmän, mutta pitäisi koittaa löytää innokkaita varmaan pari lisää 😄
Ihan samat ajatukset täällä, isompi ryhmä ei oikein nappaa, mutta aiempien kahden raskauden/lapsen kohdalla niistä pienemmistä ryhmistä sai just kivasti vertaistukea 😊 En tiedä kuinka aktiivinen tää foorumi on, jos ei täältä löydy niin Preglifestä tai Ipanasta voisi löytyä. Tai sit voi myös olla että innokkaita löytyy lisää kun ensimmäinen ultra on ollut 🙂

Niinpä! Ja varmaan ylipäätään kun viikot tässä vierii. Itselläkin vasta 5+4 menossa eli tosi varhaiset hetket vasta tässä. Täytyy pitää täällä keskustelua yllä niin kyllä tänne aina joku eksyy 😄 miten pitkällä sä oot?

Kiva! Onko kellään ehdotuksia siitä miten edetään ryhmän perustamisessa? Viimeksi yksi henkilö perusti salaisen ryhmän, jota ei voinut löytää tai nähdä muut ja johon hän sitten lisäsi kaikki (myöhemmin tuli muitakin lisääjiä). Ryhmä oli hyvin yksityinen, mikä oli kiva. Oisko tällainen tapa ok? Silloin siis yksityisviestillä laitettiin nimi tälle perustajalle, joka sitten etsi ja pyysi kaveriksi fb:ssä ennen lisäämistä. Muistan, että itseä ensin vähän hirvitti lähettää edes se nimitieto täällä jollekin 😅 mutta siis ryhmä oli ihanaa ❤️

Täällä on täysin oireeton alkuraskaus vielä menossa niin itse vielä hetken voisin odotella, ainakin varhaisultran yli, ennen kuin asiaa viitsin edistää 😊

Kiva! Onko kellään ehdotuksia siitä miten edetään ryhmän perustamisessa? Viimeksi yksi henkilö perusti salaisen ryhmän, jota ei voinut löytää tai nähdä muut ja johon hän sitten lisäsi kaikki (myöhemmin tuli muitakin lisääjiä). Ryhmä oli hyvin yksityinen, mikä oli kiva. Oisko tällainen tapa ok? Silloin siis yksityisviestillä laitettiin nimi tälle perustajalle, joka sitten etsi ja pyysi kaveriksi fb:ssä ennen lisäämistä. Muistan, että itseä ensin vähän hirvitti lähettää edes se nimitieto täällä jollekin 😅 mutta siis ryhmä oli ihanaa ❤️

Täällä on täysin oireeton alkuraskaus vielä menossa niin itse vielä hetken voisin odotella, ainakin varhaisultran yli, ennen kuin asiaa viitsin edistää 😊
Ääh tämä siis minun viesti 🙄

Yhteistyössä